1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn Dulle. Waar haal je de tijd vandaan. Alleen dragon age gaat voor mij al echt een enorme bezigheidstherapie zijn.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja, ook GTA moet eigenlijk wachten. :+ Maar die zal er dan denk ik wel nog eerder inkomen dan Unity. Enige game wat ik ga kopen is dus DAI. Dat valt toch mee? :p

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat valt wel mee ja :+

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb speciaal Playstation Plus genomen om online Peggle 2 te kunnen spelen. Blijkt er werkelijk helemaal niemand online te zijn. Dat terwijl de game pas een maand uit is op de Playstation. Beetje jammer. Ik zat eraan te denken om Pure Pool te kopen, maar dat zal dan ook niet veel online gespeeld worden. Iedereen zit alleen maar FPS games online te spelen. Dat vind ik niks aan. The Last of Us online is best geinig, maar daar houdt het dan ook mee op. Dan maar wachten op Injustice zodra die 1 december beschikbaar wordt op Plus. Dat is misschien wel leuk online, als er tenminste meer noobs zoals ik het gaan spelen.

Kevf vindt dit leuk.
  6. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De enige game die ik nog regelmatig online speel is awesomenauts. Erg leuke game, misschien kan je kijken of dat wat voor je is.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met de sale AC Freedom Cry gekocht als zoethoudertje tot aan DAI. Maar damn, in twee speelsessies al 7 (!!) crashes. Een keer een compleet freeze en de andere 6 keer Zo'n playstation error (blue screen). Hoop dat het aan Freedom Cry ligt en niet aan de PS4 zelf of de laatste firmware. Wil DAI wel steady kunnen spelen ...

Dat heb ik dus ook, naast bovenstaande. Regelmatig ff een seconde pauze, alsof er geladen moet worden. Hoop dat het een incompatibiliteit is met de laatste firmware ...

Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de vorige 2 delen gehad, erg leuk om te doen. Deze komt er nog wel een keer, deze maand al AC Unity, PES 2015 en GTA V gehaald. Het moet wel leuk blijven.

LBP is erg gaaf, maar ik heb geen interesse in het bouwen van levels. Als platformgame is het wel altijd wat karig, dan speel ik liever Super Mario 3D World en DK Tropical Freeze.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    LBP 1 en 2 gespeeld, van LBP2 zelfs op de release de CE gehaald. Maar hoe goed LBP3 ook is, ik heb nu even geen behoefte aan sackboy.

Daarnaast ben ik nooit iemand geweest wat zelf levels maakt. Dus ik wacht af totdat de community mooie dingen heeft gemaakt.

En dit lijkt weer de zoveelste release te zijn met bugs erin. Laat ze dat ook maar eens patchen.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Misschien haal ik hem eens met een leuke korting, nu zijn er eerst wel andere games die ik misschien neem.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Na mijn prachtige creatie in LBP2 heb ik wel genoeg LBP gespeeld voor mijn leven. :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    LBP is niet mijn type game maar snap dat het voor veel mensen wel een leuke game is. Zal 'm zelf wel een keer met korting of PS+ halen. We hebben iig weer een toppertje in huis.

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    LBP nog nooit gespeeld:eek: Eens kijken of het wat voor me is :p

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb mijn Unity pre-order vorige week omgezet naar LBP3 omdat dat de enige game van de gamemania inruil actie was die ik nog kon kiezen

maar denk niet dat ik er naast Dragon Age en Destiny (en Farcry 4 en GTAV) tijd voor ga hebben

maar het kan nooit kwaad om een geweldloos spelletje in huis te hebben voor als er visite is :+ Op de Ps3 starte ik dan altijd Ratchet en Clank voor ze op maar op de PS4 had ik nog niet echt iets wat geschikt is voor alle leeftijden (en geen FIFA is)

Voor mij persoonlijk is LBP een beetje een serie waarvan ik het nut niet meer zo in zie. Je kan er geweldige dingen mee maken dus als toolkit is het heel knap gemaakt. Maar als game en als mascotte van het PS merk vind ik het maar matig

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Nou ik vind de scores nog best tegenvallen. LBP 1 en 2 hebben op metacritic een 9.1 en 9.5. En LBP 3 nu een 7.9.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga de game zeker halen, maar niet nu...Dragon Age (en tussendoor Destiny) gaat me genoeg bezighouden dat ik geen tijd heb voor LBP3 voorlopig....

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    nog meer mensen die problemen om de patch update te downloaden van GtA 5?
    Krijg steeds een error..

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heel veel mensen ja, blijven retryen tot ie het doet.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nog nooit little big planet gespeeld...

Had leuke geweest als t speelbaar zou zijn op de ps4 door download ofzo...

Deel Deze Pagina