1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je hoort hier ook niemand over Lara Croft and the Temple of Osiris. Vanwege de co-op speel ik de game op de PC, maar ik vind het echt een briljante game. De kritiek op de laatste Tomb Raider was het gebrek aan puzzels en Lara Croft and the Temple of Osiris is doorspekt met puzzels. Het is niet zomaar samenspelen, maar je moet ook samenwerken. Daarnaast heb je een Egyptische setting die mij heel erg aanspreekt.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Na de rise of the tomb raider exclusiviteit gedoe. Krijgen ze mijn geld niet tenzij het een goty is. Even voor de duidelijkheid, denk hetzelfde over street fighter, zie veel liever dat ze dat geld in een ontwikkeling van een nieuwe exclusive steken dan achterban laten vallen voor geld. Dus leek me wel aardige game, maar stem nu met de portemonnaie en gun ze nu het geld niet.

Dus maak nog meer tearaway of investeer in projecten als no man's sly, dan maak je me enthousiast, betaal eidos voor het maken van een exclusive voor je console, maar niet bestaande franchises gijzelen om fans te 'dwingen' een console te kopen. Daar word ik opstandig van en zal juist de console niet kopen

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zie dat gewoon los van Rise of the Tomb Raider. Leuk dat Microsoft een tijdelijke exclusive heeft, maar uiteindelijk kan ik die game heus wel spelen op mijn PS4. Projecten zoals the Temple of Osiris steun ik juist van harte. Echt genieten om in co-op die puzzels op te lossen. Er zit ook wel wat actie in, maar de puzzels voeren duidelijk de boventoon. Dit is meer Tomb Raider dan de laatste Tomb Raider eigenlijk. Zonde als je een goede game als dit laat liggen omdat Microsoft met een zak geld heeft zitten zwaaien. Uit het oogpunt van Crystal begrijp ik het wel. Dikke inkomsten van Microsoft, maar na verloop van tijd komt de game naar alle platformen. Ik boycot dan juist Microsoft door absoluut geen One te kopen, maar ik boycot zeker geen Tomb Raider/Lara Croft spellen. Daar zijn ze veel te vet voor <3

AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Zombie Vikings komt er aan voor PS4 en pc

De makers van Stick it to the Man, komen nu met Zombie Vikings. Het nieuwe spel moet volgend jaar juni uitkomen voor PlayStation 4 en pc. Zombie Vikings gaat 9,95 euro kosten. In het spel worden zombies en vikingen gekruist in een platform spel, en zal 4 player co-op en een online multiplayer bevatten.

Kevf en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    2014 viel best tegen qua exclusives.

Knack, Killzone en inFamous zijn allemaal goede games...maar alles behalve topgames en al helemaal geen systemsellers

Driveclub vind ik persoonlijk vet. Maar de launch was bagger.

Bloodborne lijkt de verwachtingen waar te gaan maken (maar het is niet mijn type game). Bij The Order 1886 krijg ik een Ryse gevoel. Van wat ik heb gezien heeft The Order misschien wel de beste (console) graphics ooit. Maar gameplay wise ben ik verre van onder de indruk.

Ik kijk vooral uit naar No Man's Sky, Rime, Until Dawn, Ratchet & Clank: Redux & Uncharted 4.

Slechter dan dit jaar kan het in ieder geval niet worden qua exclusives.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Rime, Until Dawn, UC4, No Man's Sky, Naruto, Project YS, God Eater 2, The Tomorrow Children, Deep Down, Planetside 2.... en eigenlijk nog wel meer. Niet te doen dus:+

iMark 007 vindt dit leuk.
  9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Moet ook een kijken waneer dungeon defenders 2 uitkomt. Heb echt zin in die game!

Voor de rest. Rime , no mans sky, the devision en alle rpgs die te weinig uit komen :mad:....

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wordt tijd voor wat meer info over Rime ...

Cliff en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Amen! Niet gewoon nieuws. Een release date nog voor het nieuwe jaar ^^. Betaal ik er gewoon 60€ voor hoor :D

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kijk er ook erg naar uit. Lijkt me een verfrissende game.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zeker weten. Besteed tegenwoordig ook aardig wat tijd op twich en dan van die zelfa speed runs etc kjjken ^^. Maar krijg daardoor alleen maar meer zin in rime zeg :eek:...

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Loadout leek me best wel een leuke, slapstick game. Maar jezus wat zijn die controls kut; vervelende acceleration/auto aim. Misschien dat sensitivity omlaag zetten voor mij al wat helpt, maar dit is niet te verhelpen 8)

(ik raak de controller totaal niet aan)
    En nee, het ligt niet aan mijn controller. Anders had ik het wel bij GTA of PvZ gemerkt. En die heb ik de laatste tijd vrij intensief gespeeld. :p

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Het is echt je controller want bij mij doet die dat niet hoor?

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm, ik heb direct daarna nog een paar potjes PvZ gespeeld en daar zijn 0 problemen.
    Zie > :p

edit: Hm, bijna 3 kwartier is wat lang. Niet van vandaag, maar wel wat korter

Op geen enkel punt dwaalt de crosshair af.

Dan heeft de dev gewoon de deadzone veel en veel te laag ingesteld. Hoe dan ook onspeelbaar voor mij :+

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja heb het ook weggegooid als ik zoiets wil spelen doe ik wel plants vs zombies.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ouch, ben blij dat ik geen PS3 meer heb...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-shadow-of-mordor-last-gen-revisited

Wat een slideshow, op enkele punten zelfs tegen de 10 fps. Stottert het geluid tijdens het filmpje (3+ min)? Dat is het spel, niet jouw geluidskaart. Toch wel een zorgwekkende trend. Er worden tegenwoordig nog maar weinig demo's vrijgegeven. En wanneer de kwaliteit van sommige releases zo gebrekkig is... Ook de huidige generatie heeft al een aantal rush jobs gehad. "Vote with your wallet" wordt weleens beweerd, maar hoe doe je dat in zo'n situatie? Toeval of slim aangepakt door de immer zo commerciële gaming industrie?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nog steeds blij dat ik mijn PS3 nog heb. Ben wel blij dat ik die game niet gekocht heb ervoor.:+

Ik gok dan toch op slim aangepakt.

Maar goed, elke game heeft toch zo'n servicenummer?
    Nooit gebruikt, maar lijkt mij een poging waard?

20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Disgaea 5 is exclusief voor PS4, komt in herfst 2015 uit

Disgaea 5: Alliance of Vengeance komt in de herfst van 2015 exclusief naar de PlayStation 4.

De game komt in maart 2015 al uit in Japan. Net als voorgaande delen wordt de game een tactische rpg, hoewel dit deel nieuwe features heeft. Als een van je groepsleden uitgeschakeld wordt, doet de rest bijvoorbeeld meer schade. Ook krijg je speciale aanvallen als je relatie met andere personages goed genoeg is.

Disgaea 5 draait om de jonge demon Killia, die wraak neemt op de slechte Overlord Void Dark. Deze wil de Netherworlds overnemen, hier wonen alle demonen. Killia wordt bijgestaan door een princes die ontsnapt is aan haar uithuwelijking en de demonenkoning van een konijnenwereld. Juist.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina