Helaas zit Sony al een paar jaar in zwaar weer. Ps4 is hun moneymaker, maar ze moeten creatief omgaan met hun middelen. Het is momenteel kiezen of delen voor Sony. Natuurlijk willen ze het upgraden, maar als dat ten kosten gaat van de gezondheid van de afdeling, dan ga je al. Het is gewoon een moeilijk tijd voor Sony en dan kunnen ze niet zomaar al het geld ergens in stoppen voor upgrades, danwel maintenance.
Eensch, inderdaad wat ook Cookie aangaf is het treurig dat er een jaar na launch nog geen notificatie bericht is van wie er online komt.. Dit gaat er dan wel in januari komen maar toch, erg slordig. Erg benieuwd hoe Sony de problemen gaat aanpakken de komende tijd.
Gotta spend money to make money. Ik denk dat als Sony het momentum wil blijven houden ze het online deel nog serieuzer moeten gaan nemen. Anders lopen ze straks gewoon net zo ver achter als Nintendo.. Maar dat gaan ze niet doen want het moederbedrijf heeft geen centen voor diepteinvesteringen.
Er is wel geld, maar dat werd in de vayo plannen, tv plannen en daarna mobiele telefonie gestoken. Iedere keer sloegen ze de plank mis. Ze hebben pas sinds de herfst nu een 3 jaren strategie rond playstation gestart. Dat klinkt hoopvol, maar denk dat we pas over een jaar of twee pas echt gaan merken wat dat precies inhoudt. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hier doet die het nog steeds niet hoor. Heb ook die tip van je MTU instellen naar 1473 gebruikt, maar tot nu toe krijg ik steeds maar connection errors Kan gelukkig wel gewoon Dragon Age spelen
Vanmiddag nog flink FIFA online gespeeld, nu zit ik nog steeds op PSN maar er zijn wel issues inderdaad..
De laatste tijd positieve dingen gehoord over Valiant Hearts The Great War. Dus toch maar gekocht voor 5 euro nu die in de aanbieding. Puzzels, art en het verhaal gaan me denk wel aanspreken. En voor 5 euro kan er ook weinig fout gaan.
Januari plus games zijn bekend: PS4 InFamous First Light The Swapper PS3 Prototype 2 Ducktales Remastered PS Vita Woah Dave! Duke Nukem 3D Megaton Edition Zelf wel blij met infamous,paar keer getwijfeld en niet gekocht omdat ik hoopte op plus. Sent from my iPhone using Tapatalk