Zitten leuke games tussen, maar ik zit eigenlijk te wachten op de aankondiging van een tennis game. Dat vind ik leuk om online te spelen. Zo'n populaire sport, maar het krijgt amper games. Ik hoop toch wel op een Top Spin 5 of Virtua Tennis 5.
Dat is 100% mijn meest gespeelde tennis game van de vorige generatie. Virtua Tennis 2009 en Virtua Tennis 4 vielen wel erg tegen overigens, totaal niet het niveau van deel 3. Top Spin is daarentegen altijd een klein beetje beter geworden. En het is wat realistischer. Dus die serie heeft wel mijn voorkeur. Maar ik heb alle tennis games wel gehad: Grand Slam Tennis, Smash Court Tennis, zelfs Sega Superstars tennis. Nu is er niks, hopelijk wordt die ruimte dit jaar opgevuld.
Niemand die Battlefield 4 speelt op de ps4 ? Zo wel en je wilt samen spelen add me maar onder psn naam : Quarke kan geen bf4 topic vinden?
Battlefield topic: http://forum.xboxworld.nl/threads/battlefield-4.168726/page-433 Voeg me maar toe, PSN: Alexanderknl
Ja die zag ik ook staan bij xbox games maar dacht misschien een ps4 topic..., zal je adde wanneer ik weer online ben
Wat vinden jullie eigenlijk van Playstation Now? Vanaf 13 januari in Amerika. Het is een soort Netflix voor games, maar ik vind de abonnementskosten veel te hoog. Plus dat het alleen PS3 games zijn. Ik heb geen PS4 gekocht om vervolgens PS3 games te gaan spelen.
Ja, die had ik juist verwacht. Daar zitten wel games tussen die ik zou willen spelen. Zal nog wel komen denk ik, maar het is teleurstellend dat ze nog niet worden aangeboden aan het begin. Ik ben alleen benieuwd hoe goed het werkt. Een paar jaar terug had ik OnLive geprobeerd en dat werkte voor geen meter. Zoveel vertraging was er, niet leuk om te spelen.
" Sony Online has announced the start date for the Planetside 2 beta on PlayStation 4. As promisedthe test will begin later this month. The test will start with a few thousand players on January 20, with more waves added as the period progresses. Selection will take place chronologically related to when you signed up. Earlier in the week, the registration form was out of order, but that has been fixed. If you haven’t yet voiced your interest, you can do that now. Servers will be available in limited windows early on, with full availability implemented as time goes on. According to the FAQ, remote play on the Vita and touchpad integration will arrive alongside the game’s launch later this year. PlayStation Plus is not required for Planetside 2, and it will be released as a free-to-play offering (just like on PC). For more on Planetside 2, you can read our previous coverage. "
Ingeschreven; hopelijk speelt het een beetje lekker. Als het niks is kan ik het altijd nog verwijderen. Playstation Now; veel te prijzig. Voor een jaarabo heb je een PS3 met veel toppers meteen in huis. Bovendien heb ik m'n PS3 en PS2 nog, dus voor mij is de service sowieso overbodig.
Balen dat het zo duur is. Zou graag een paar spellen weer eens spelen (of spellen die ik nog nooit heb gespeeld omdat ik geen ps3 had).. Hopelijk komt er ooit nog de optie om games gewoon apart te kopen. Bijvoorbeeld Skyrim voor 15 euro (ook duur, mja..).