Meestal na 19.00-20.00... Ben volgende week echter (eindelijk) een weekje vrij, dus dan ben ik er wat eerder...maar ligt er ook aan of ik mijn dochtertje heb. Ik speel BF4 vaak met vast clubje, maar als ik alleen ben zal ik echt wel joinen hoor. Hoeft ook niet. Bij mij komen er ook niet meer dan wat scheldwoorden uit meestal als ik weer eens doodga. Maar tis zeker bij BF wel makkelijk zodat je wat beter als squad kunt functioneren.
Het gaat er ook niet om of je iets te vertellen hebt of niet. Als je graag online speelt, zeker in teamverband, dan is het gewoon gemakkelijk (en leuker) als er sprake is van communicatie.
Ik speel eigenlijk alleen maar met mensen die de moeite nemen om hun mic te pakken, zeker met BF4 of Warframe scheelt het zo gigantische veel als je een beetje samen werkt... Vind het eigenlijk nog vervelender als je met vrienden speelt waarmee je niet kunt communiceren omdat je ze dan juist wilt waarschuwen en ze dood ziet gaan terwijl met mics de hele situatie anders was gegaan. Iemand vertellen dat er een tank achter je aanrolt dmv morse-code headshots is niet bepaald optimaal En een gunner in m'n chopper waarmee je kan lullen is gewoon een pre. Weet nog goed dat ik's een goede gunner had in BF3, meteen had ie een 57 killstreak Legendarisch potje.
Dat doe ik dan ook. En tsja, als mensen erover blijven vallen dat ik geen headset gebruik... fuck hun en speel dan maar lekker niet samen met mij. We hebben het er inmiddels vaak genoeg over gehad. Ik heb er geen zin meer in.
Het ligt opzich niet gevoelig, maar het gaat er imo gewoon te vaak over. Ik word er een beetje moe van. Je zult mij nooit aan een headset krijgen. Klaar. Dus... games. Iemand al War Thunder wat uitgebreider gespeeld? En die 2 pinball games? Zitten daar gratis tafels bij?
Zo verlegen ? En ik heb die pinball games gedonwload maar zag geen gratis tafels mischien eroverheen gekeken ofzo. En Warthunder moet ik ook nog steeds opstarten.
Ja, zo verlegen. Is het een beetje leuk? Oftewel, zijn de physics leuk. Ik ben Pinball FX 2 gewend. Ach...het is gratis. Ik download het sowieso wel.
Je krijgt er 3. Ik vind die met Avengers/Fear Itself/World War Hulk/Infinity Gauntlet (hé, dat zijn er 4 voor een 10tje!!) wel echt vet. Die van IG gaat op een gegeven moment je tafel ondersteboven....das wel effe lastig, maar wel leuk bedacht! Had die al op de Vita, dus in principe kun je het zien als 8 voor een tientje. Wel aparte Trophylijst tussen PS4/Vita helaas....
Dat is dan een redelijke prijs. Als Paypal betalingen nu terugkomen in de store is dat tenminste een bedrag wat je gemakkelijk als impulsaankoop uitgeeft. Kun je de tafels ook los kopen? Al zal het wel voordeliger zijn als je het als een pakket neemt. En toch weer BF4; check die pro skills. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/415164770291744064/247475872/ Top 5! Dat is zeldzamer dan een eenhoorn! En hier een SPM van 684. Geen idee hoe ik dat heb gedaan. Best Engineer.