Super Stardust Endless mode plek 106 op de wereldranglijst haha! Zal wel snel afgelopen zijn wanneer de echte "cracks" deze game gaan spelen. Blijft een vette game.
Ik ook stiekem wel, maar had hem liever op Vita gezien. Day one word het sowieso niet iig. Kijk het meest uit naar Smite op de PS4 eigenlijk. MOBAs mis ik echt op de console en Smite past gewoon perfect.
Iemand Yakuza 4 al geprobeerd via plus (ok, ok is een PS3 spel). Ik vond 3 toch wel erg vet en deze schijnt nog een stuk beter te zijn. Deel 5 komt naar de ps4
Ik hoop heel erg dat ze de nieuwe Tony Hawk niet gaan verprutsen. Zelfs een simpele remake was te veel gevraagd de vorige keer.
Gewoon weer een oldskool skater inderdaad! Skate vind ik teveel gedoe, ik wil lekker klooien en wat random skatemissies doen met mooie simpele controls
als er een nieuw ssx deel komt hoop ik dat ze weer terug gaan naar de iets ala SSX 3 die game was echt !!!!!
Ik zou zeker €60 neerleggen voor een nieuwe Skate.. Lekker weer open-wereld en met de mechanics van de eerste Skate. 2 delen erop vond ik beduidend minder.
wat is ubisoft een kut bedrijf zeg eerst wat problemen met risk (alleen online ) nu ook nog problemen met monopoly .. ik heb monopoly familie pack gekocht (30 euro) in de family pack zit monopoly plus en monopoly deal en my monopoly ... vrienden van mij hebben alleen monopoly plus gekocht (15 euro) nu wou ik gister met dat groepje een potje online doen .. maar van me maakt een game aan , hij stuurt de invite , ik wil joinen maar krijg dan de melding dat ik het spel niet heb en naar de ps store moet , dus ik ga naar de store en dan stuurt de store mij door naar monopoly plus voor 15 euro ... ik moet dus opnieuw 15 euro neer leggen om tegen hun online te kunnen gamen ? ik heb monopoly plus al dus waarom zou ik nog een keer 15 euro betalen ...... ik vind dit echt heel slecht van ubisoft , ik heb ubisoft gemaild en de vraag gesteld in de helpdesk maar na 1,5 week nog steeds geen reactie .