1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Paar alinea's zou het al een stuk leesbaarder maken. En Monopoly is alleen leuk in real life. Als je niet kan vals spelen als bank is er geen reet aan :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel belachelijk though. Dat is als een hamburger menu nemen waarbij je nog even de hamburger apart moet bestellen

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de Last Guardian thread. ;)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Snik, Rime staat niet in de lijst van Sony met de games die in 2015 voor de PS4 uitkomen :'-(

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    DoA5 Core Fighters heeft geen trophies. Weet iemand of er wel trophies zijn als je een aankoop doet? (wil ik sowieso wel doen, maar trophies zouden de deal nog aantrekkelijker maken :p)

En waarom heb ik 2 characters meer dan ik hoor te hebben. :+

edit: Ohh dat zijn 2 trial characters.

Laatst bewerkt: 18 feb 2015
  7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat zijn de trial characters? Nu ik waarschijnlijk nog even moet wachten op de fysieke versie van DOA, moet ik eerst aan de slag met Core Fighters.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hitomi en Ein.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oké, godzijdank. Door de vertraging van de fysieke versie in de Benelux was ik even aan het balen. Maar ik kan dan tenminste met Hitomi spelen, dat verzacht de pijn een beetje ;)

Ben meer een Helena en Lisa vechter, maar in DOA 3, Ultimate en 4 was Hitomi eigenlijk mijn main.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging meestal voor Zack en Christie, de snelle fighters. Maar eh, ik ben hoe dan ook crap dus nu kijk ik gewoon naar wat ehm... er plezieriger uitziet. :+

Jorrie vindt dit leuk.
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

The Last Rime... :'-(

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wederom een PS exclusieve game die matig ontvangen wordt, een game (The Order) waar ik hoge verwachtingen van had, is toch enkel maar mooie plaatjes.

Ik vraag me af of Bloodborne het nog wel gaat redden of dat deze ook op de hoop komt van redelijke leuke games maar niets speciaals.
    Waar zijn bijvoorbeeld de "Last of Us" Jak en Daxter, Heavy Rain, God of War ? het is tegenwoordig allemaal maar zo matig de exclusieve games.

Daar waar Sony de laatste jaren op de PS3 juist veel users heeft gelokt door de geweldige exclusieve games, zit je nu met deze games.

Ik kon me nog een berichtje herinneren waarin Sony aangaf dat het minder AAA titels zou maken, misschien is dat niet eens zo een slecht idee, het spul wat nu uitkomt is het gewoon niet.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bloodborne gaat het wel goed doen denk ik. Van The Order had ik al een tijdje niks van verwacht. Zeker toen er ook nog wat matige previews kwamen.
    Nadeel is alleen dat Bloodborne een niche game is. En niet het appeal heeft van The Order naar het grote publiek. Dus ook niet echt veel consoles gaat pushen. Niet dat het nodig is. Maar toch.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hand of Fate is zeker een originele game! Ontspannend en tactisch als een card game met genoeg live combat om het niet saai te laten worden. Had eigenlijk iets anders verwacht maar ben zeer positief verrast. De card-play steekt erg goed in elkaar en je kunt je geluk redelijk veel jouw kant op sturen.

Heeft veel weg van die Dungeons & Dragons / Card battle tabletop games (denk ik altans, zelf nog noit zoiets gespeeld:+) maar dan met echte combat, items, trap mazes en bazen. Het hele stijltje is ook erg goed gedaan.

Komt ook naar PSVita trouwens, datum niet bekend evenals of het crossbuy word of niet

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook The order is een niche game. Tegenwoordig irriteer ik mij wel dat elke gamer verwacht dat een game voor hem/haar gemaakt is. De makers zeiden al dat het een lineaire game zou zijn met QTE's en vooral gefocused op het verhaal. Tja, dan vind ik het onzinnig dat een game afgerekend wordt op dingen die het helemaal niet wilt doen.

Net als Evolve eigenlijk. Zogenaamd een spel met belacheijk weinig content en idiote dlc, maar er wordt niet gekeken naar wat de intenties van de devs zijn. Wat zij willen bereiken.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah. The Order spreekt meer mensen aan. Het is een "simpele" shooter met qte etc. Veel toegankelijker voor het grote publiek.
    Bloodborne is daarin een stuk anders. Zoals een Dark Souls game. Bepaald publiek vind het tof maar het grote deel speelt die spellen niet.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar het is juist ook voor een bepaald publiek, want het 'grote' publiek lijkt alleen tevreden te zijn met games die een campaign van 20 uur, co-op en MP hebben.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het grote publiek zit niet op fora zit en leest reviews. Die zien de reclame van de game, zien wat gameplay of staan in de winkel het hoesje te lezen. En die zien dan toffe graphics en lekker knallen. Dus deze game heeft veel meer aantrekkingskracht om een grotere groep aan te spreken dan een Bloodborne zal hebben. Ook al is Bloodborne de "betere" game.

20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Tja, die mensen checken ook geen reviews. Die gaan een dagje shoppen. Zien het hoesje van The Order en denken hmmm leuke game.

The Order 1886 is ook veel toegankelijker. De game is goed gepromoot. Dus ondanks de review scores zal The Order denk ik wel goed verkopen.

Als The Order echt zo matig is, vind ik het toch vreemd dat Sony het heeft uitgebracht. Er moet bij Sony toch ook wel iemand rond lopen met verstand en denken van...hey dit gaat hem niet worden. Of geven ze RAD alle vrijheid en laten ze een maand voor de release mensen van Sony de game spelen (als het al te laat is) ?

Blijf het vaag vinden dat matige games (waar we hoge verwachtingen van hadden) of games die niet af zijn toch uitgebracht worden.

BTW: Ik kijk erg veel uit naar Bloodborne. Heb nog nooit Dark Souls of Demon's Souls gespeeld. Dus weet niet wat me te wachten staat qua moeilijkheidsgraad.

Hopelijk blijft mijn controller heel want als ik de berichten moet geloven...ga ik vaaaaak dood gaan. :p

Deel Deze Pagina