En niet vergeten dat er een hoop mensen zijn die de kracht van hun console willen showen dmv van graphics. Die kopen ook allemaal The Order!
ik koop liever games dan tech demos gelukkig staan zowel Dark Souls II en Bloodborne al bijna voor de deur en de disc versie van Dying light trekt me ook nog steeds wel en de Borderlands collectie.. ook zonder de Order vermaak ik me dit voorjaar denk ik wel
Eigen schuld. Je had al meer dan een jaar geleden aan kunnen zien komen wat de game ging worden. Moet je maar niet in de hype train springen. Ik vond Infamous ook een heel tof spel om te spelen. Kan niet zoveel met dat gemekker. Sommige mensen vinden een game niks, iemand anders vindt het het geld niet waard, iemand anders vindt het weer helemaal geweldig. Dat hou je altijd en daarom snap ik de teleurstelling van mensen op dit forum niet zo. Er wordt naar reviews gekeken en dat oordeel wordt overgenomen. Ik heb mij met genoeg van die 9+ games helemaal niet vermaakt in het verleden, dus het is maar hoeveel waarde je aan iemands anders mening wilt hechten.
@Maddmonkey Je kunt niet ontkennen dat er wel weinig 'Game' in deze game zit. Dat vind ik persoonlijk toch wel kwalijk. Want ik wil graag spelen, niet kijken ....
Het is maar wat je in een game zoekt toch? Het is en blijft subjectief Gakkie net zoals bij Evolve waar ik mij al 30 uur mee vermaakt heb nu dat anderen laten liggen, omdat er "day one DLC" is. Ik ga verder niet ontkennen dat er weinig is, maar ik heb daar wel vrede mee. Heb juist zin in een filmische ervaring.
Evolve vind ik een ander ding, en daar is wel genoeg GAME aanwezig, als het je genre is. Bij the Order is het bijna zo dat je ook af en toe ff mag ... Maar inderdaad het blijft subjectief. Zoals ik al zei, er zullen er zat zijn die de game alleen al vanwege de gfx gaan kopen!
Same here. Neem GTA5 bijvoorbeeld....toch maar gekocht, want het verhaal op zich leek mij echt leuk om te spelen....maar zodra je moet gaan schieten in die game, mijn god....die gaat vanaaf (na 1 week, waarvan de helft de game niet gespeeld) gewoon maar op Marktplaats...kan echt niet genieten van die game(play).
Mja zo zie je maar dat het voor iemand anders toch anders kan liggen en dat je dus moet kijken naar wat de game biedt en of jij dat wilt simple as that
Hoe kun jij dat weten? Heb je de titel al gespeeld om te weten of er daadwerkelijk zo weinig gameplay is? Veel mensen in beide topics die snel tot een conclusie springen jammer genoeg. Hand of Fate! Lijkt mij een erg vette game. Wacht even op een Steam sale, maar het concept lijkt mij erg tof! Zeer positieve reviews en reacties ook. Leuk dat ie ook op de PS4 uitkomt trouwens, dacht eerst dat het een PC only release was.
Dat weet ik door de vele quicklooks, previews, inmiddels ook reviews, user ervaringen, etc die er op het internet te vinden zijn. Daarmee kan ik concluderen dat er voor mij veel te weinig gameplay in zit (en ik denk eerlijk gezegd dat dat ook wel feitelijk klopt)!
Ach ja, na Lightning Returns is alles een verbetering. Maar dat gevechtssysteem spreekt me niet aan. Het zal wel 'modern' zijn, maar geef mij maar strategische turn-based combat.
True enough. Ik denk dat het oude systeem definitief op de schop is gegaan. Het zal nooit meer de FF worden als vroeger, iMark.
Nee helaas niet. Gelukkig vorig jaar nog kunnen genieten van de HD versie van Final Fantasy X. Maar op de consoles zal turn-based wel tot het verleden behoren. Op de handhelds zie je het nog wel, maar ik ben geen handheld gamer.
Tja, turn based is het bolwerk van de PC. Het genre is totaal niet uit, floreert daar zelfs. Alleen op de consoles is het lastig zoeken.
FFX/X-2 komt ook naar PS4, kun je er nóg een keer van genieten! Ik heb de game al voor Vita en PS3, das wel genoeg support.