1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Yakuza, de poor man's Shenmue. :+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nieuwe trailer:
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    tsssss :+

    Yakuza is tof.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dragon Quest Heroes’ Western Release Announced Exclusively on PS4; Coming This Year


    :D:D

    Hotline Miami 2: Wrong Number Coming This March 10th; Payday 2 Content for All Players



    :D:D:D
     
    Kevf vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat ik dus zeg, poor man's Shenmue. :p
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is Dragon Quest Heroes niet die hack en slash titel? Jammer dat het geen volwaardige Dragon Quest RPG is voor de PS4, weer een gemiste kans.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja het is van die ontwikkelaar van die Dynasty Warrior games geloof ik.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, had ook (véél) liever een echte Dragon Quest gehad....maar goed, dat is aan de ontwikkelaar, niet aan Sony.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zie de nieuwe Dragon Quest wel weer als handheldtitel verschijnen, om eerlijk te zijn.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52


    Gaat iemand een SFV topic maken, of moet ik het doen. Ik onderhoud namelijk mijn topics nooit...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon een topic maken dan wat geen onderhoud nodig heeft. Geen 'doe ik later nog'/coming soon zinnetjes plaatsen als je het toch niet doet etc, gelijk in 1 keer zoveel mogelijk opvullen en klaar. Nog altijd beter dan niks!

    Vraagje tussendoor. Ik kan niet tot nauwelijks online matches vinden in DoA. Nu heb ik de laatste dagen last van mijn internet, dus vind ik het moeilijk te beoordelen of het aan mij ligt of aan de game. Dus, andere mensen die de game spelen; klopt het dat er geen hond online speelt? :+
    Ik speel als een paddestoel met 2 linkerhanden dus ik zou sowieso altijd verliezen, maar het wordt nog lastiger als je nooit eens een paar matches achter elkaar kunt spelen. :p Ben blij als ik er 1 of 2 op een dag weet te doen.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Eerst maar eens Bloodborne, maar dit ziet er lang niet verkeerd uit als upgrade.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Speel je Ranked of Lobby?
    In Ranked is het inderdaad moeilijk om een match te vinden, maar persoonlijk vind ik de online lobbies een stuk interessanter. Ik kies dan altijd 'Nearby' en dan krijg ik altijd een pagina vol met lobbies die 5 streepjes hebben (de beste connectie). Ik zie altijd veel lobbies met Fransen, Duitsers, Belgen, Zwitsers etc. Je moet niet 'Same' kiezen, want dan beperkt die zich alleen tot Nederland.

    Ik heb in een paar dagen al 100 wins, dus een gebrek aan matches is er zeker niet.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ahh, ik speel dus Ranked. Altijd de eerste optie wat ik kies in online games. :p (ik had daar ook overigens Any voor de region en Any voor de connectie. Best dramatisch hoe weinig mensen ranked spelen dan voor zo een nieuwe release)

    Vandaag eens Lobby proberen. Zal wel gewoon hetzelfde zijn als Ranked, maar dan... niet ranked?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met Lobby kan je met 1 tot 16 man in een lobby zitten. Dan kan je gewoon matches spectaten totdat je zelf aan de beurt bent. En je kan gewoon zelf de instellingen bepalen. Dan kan je bijvoorbeeld Solo of Tag kiezen. Maar je hebt ook opties zoals Winner Stays, Loser Stays, Kumite. Op basis van wat je zelf wil is er altijd wel een instelling te vinden die je aanspreekt. Ik speel gewoon Winner Stays, en dan voornamelijk solo matches. Tag vind ik lastig.

    Maar met Lobby verdien je geen punten voor je ranking, maar voor de rest worden gewoon al je statistieken bijgehouden.
     
    DulleNL vindt dit leuk.
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Loser Stays. Heerlijk :lol: Hele rij mensen klaar om je stuk voor stuk af te maken. :foreveralone:

    Ranking punten heb ik toch niet veel aan. In totaal 10 potjes weten te spelen en maar 2 gewonnen volgens mij. :+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Geen idee waar ik dit moet vragen, maar ik speel af en toe LBP3 met wat vrienden. Maar steeds moeten we opnieuw beginnen als we het spel weer opstarten? Hoe kan ik dit verhelpen?
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    PS+ games van maart
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lego: yay :cmO:
    Octodad: Heb ik al, maar wel een leuke game.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat zijn de games voor de andere platformen? Ik heb helaas echt helemaal niks met Legogames....
     

Deel Deze Pagina