1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor mijn doen gaat het best lekker! Vooral nu ik de scope heb vervangen door zo een red dot ding. Is wat gemakkelijker mikken. :p
    Ik heb ook een unlocked wat een ballistic dinges heeft;
    Heeft dat nog een verder voordeel tov de normale red dot sight?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoomed iets meer in dan de normale red dot sides. :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet je niet willen imho,

als je toch voor een RDS gaat dan zo simpel en snel mogelijk

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Maar het is een nieuwe unlock. Nieuwe shiny dingen wil ik altijd gelijk gebruiken! :+

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Battlefield is geen RPG dulle :+ Nieuwe wapens of unlocks betekent niet gelijk beter

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Battlefield is wel een RPG! Het heeft classes en rollen en alles :+ Alleen de loot drops zijn random :p

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, na al mijn games gespeeld te hebben moet ik toch zeggen dat Fifa het meeste tegenvalt. De enige game waar ik het gevoel heb een last-gen game te spelen. Als ik mijn 360 niet ontkoppeld had en de PS4 gepromoveerd was naar main console had ik het gewoon bij Fifa 12 gehouden. Ik ga het nog net geen geldverspilling noemen.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Vreemd :p Ik heb FIFA 14 ook op de current gen gespeeld en ben helemaal in m'n nopjes met deze next gen versie. Gameplay voelt zoveel soepeler aan, menu's werken niet zo stroperig meer. Echt geniaal

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De menu's zijn inderdaad wel beter! :+ Man, wat waren die altijd traag.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mee eens, FIFA valt me echt tegen

ik zie daar weinig next gen aan, maar hopelijk zien de echte liefhebbers die alle naunce verschillen in gameplay merken dat wel

Fifa is de minste, BF4 en ACIV tot nu toe mijn favorieten en Rivals heb ik niet echt een mening over :+

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Menu's werken beter, de replays zijn om te smullen maar de gameplay is net even te houterig soms. Vloeiende lb + a combinaties en snel wegdraaien zit er niet meer in.

Ik heb nu ook de eerste 3 chapters van KZ: SF gespeeld maar dat vind ik drie keer niks, ik zou het tot nu toe een 5'je geven vanwege de graphics. Die 'owl' robot is maar een stomme gimmick met dat touchpad.

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik kan niet oordelen hoe BF4 er op last gen uitziet maar ik vind het er echt schitterend uitzien op de PS4. 900P op PS4 toch, of is dat al hoger gepatcht zoals ACIV? Ziet er alsnog erg goed en vloeiend uit. SP in 60fps met die graphics is ook erg bijzonder. Resogun is grafisch ook top, vooral de particles die bij de explosies vrijkomen.

13. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Wat zijn nu echt de games to get voor de ps4 als ik er 2 zou moeten kiezen?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou BF4 en AC IV aanraden

1 voor de SP en 1 voor de MP

is nog 900p inderdaad

ik heb de 360 versie ook (want kon niet zo lang wachten) en het is echt een wereld van verschil.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    BF 4 en AC IV inderdaad, al heb ik AC IV niet gespeeld maar ik snap dat dat een juiste keuze is. FIFA is ook een must als je altijd FIFA games speelt persoonlijk.

16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605

BF4 en Knack of ACIV :)

Laatst bewerkt: 25 dec 2013
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    NBA 2K14 heeft misschien geen fancy menu's, maar dát is een echte next-gen game. En de presentatie tijdens de wedstrijden, damn... Voetbal/Fifa moet daar écht stappen in gaan maken. Wat is Fifa tov die game klinisch.
    En lelijk. :p

Oh ja, BF4 en ACIV inderdaad. Ik heb met iedere game plezier, maar ik denk dat je met die 2 altijd wel goed zit. En met BF4 geen enkele vastloper meer gehad sinds de laatste patch dus over die bugs hoef je je geen zorgen meer te maken,

(trouwen; pro skills :cool:)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Accuracy van 4% 8)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zei toch, pro skills. :cool:

Wacht, dat is nog slechter dan normaal. Waarom eindigde ik dan zo hoog? :+ Ach ja. Iets deed ik blijkbaar goed. :p

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb vanmiddag ook weer even BF4 gespeeld en zelfs Dawnbreaker liep niet meer vast!

begint er eindelijk op te lijken

nu moet alleen mn vaste BF buddy z'n ps4 nog krijgen..

top 3 eindigen is trouwens met 64 spelers niet moeilijker dan met 24, maar de invloed op de uitslag die je hebt is wel een stuk minder

kan echt lekkere potjes spelen en kansloos verliezen terwijl dat op de 360 echt niet kan, als je lekker bezig bent win je ook automatisch

Laatst bewerkt: 25 dec 2013

Deel Deze Pagina