Als Art mijn BF4 snel uitspeelt (sp) dan kan ik ook weer online knallen. Delphiki wat is je psn id? Voeg me toe anders, zie sig
Is natuurlijk wel logisch; hoe meer spelers er zijn hoe kleiner de invloed van 1 speler wordt. Positief of negatief. Iedereen draagt zijn steentje bij, maar niemand geeft de doorslag. Maar laat me nou gewoon even happy zijn met mijn top 3 plaats, haha
Als ik twee titels zou moeten kiezen (ik heb er veel liggen), dan zou ik gaan voor Assassin's Creed en NBA 2K14 gaan. Voor mij vallen Killzone en Need for Speed nog toe een beetje tegen. Knack is me erg meegevallen.
Verdomde pinball games. Waarom is het altijd zo dat maar 1 bal (relatief) goed gaat en de rest gelijk door de wc gespoeld kan worden? Die Pinball Arcade tafel vind ik trouwens wel erg leuk (Arabian Nights)
Er zijn verschillende control schemes voor de heli in BF4. Welke gebruiken jullie? In een game als Saints Row of Prototype weet ik die krengen als een pro te besturen, maar het is hier zoooo lastig. En het wordt des te irritanter als, laten we zeggen, Servantes om je heen blijft cirkelen zonder te crashen. HOE KAN DAT?! Jets kan ik me redelijk mee redden. Ik zeg niet dat ik er veel kills mee zal maken, maar ik zal ook niet direct crashen. Ik ben daar een Stef Stuntpiloot. edit: Remember: KZ MP is dit weekend gratis! edit2: 17 tafels voor €29,99. Pinball Arcade. Hm, dat is not bad. Zen Pinball is volgens mij duurder. Eens kijken of ik het doe. Zo, heb ik het over 3 verschillende games gehad in 1 post.
Volgens mij staan mijn controls op Veteran. Dat zijn de controls die ik van BF3 gewend ben. Opstijgen met R2 en het linkerpookje is alleen voor het sturen.
Haha ken het. 2 keer een half potje geprobeerd. Maar snap er geen hol van en dus is het ook niet leuk. Al denk ik wel dat het een voordeel is als je als team een commandeur hebt. Ik speel enkel hardcore, dus daarbij heb je niks aan uav als team. Maar je hebt wel raketten en luchtafweergeschut
wrom zijn al mn boosts weg en kan ik geen nieuwe boosts activeren :/ edit:// volgende ronde zijn mn nieuw verdiende boosts ook gewoon weer weg.. edit2:// de server is gewoon vertiefd want ik kan ook geen spawn points zetten
Note: Doe geen Air Superiority als je 'Skill' je iets waard is. 3 potjes gedaan, in totaal zo een -35. Pff! Kan ik weer opnieuw gaan opbouwen.
Wat is met Fifa gebeurd sinds 12? Ik heb totaal geen gevoel controle te hebben over wat ik doe. Puur toevalsvoetbal, alleen maar anticiperen op fouten ipv iets fatsoenlijks opzetten. Jezus, wat is dit kut. Ballen springen meters van de voet, er wordt geen actie ondernomen als ik op een knop druk. (voorzet? nah fuck dat, ik loop de bal wel achter de achterlijn! Tackle? Pff, ik sta hier wel goed) Is dit EA's idee van een simulatie? Zo ja, En nee, dit zeg ik niet omdat ik net heb verloren. Ik heb gewonnen!
Heb net ook 3 potjes met een vriend gespeeld, na die 3e waren we er helemaal klaar mee. Ging gelijk op maar t'ging helemaal nergens over. Precies hetzelfde als jij!
Najaaa, zag dat ik aardig wat rente had opgespaard dit jaar. Dus even gebruik gemaakt van 3=2 bij MM en daarnaast had ik nog wat Entertainment Cards liggen, dus scheelt weer lekker. Helaas geen Knack, anders had ik die genomen in plaats van FIFA14. Daar gaat mijn idee om rustig aan te doen met games.
Je had het nog wel zo gezegd...... ik hou mezelf voorlopig nog wel aan mijn belofte. Ik schaf geen games aan 'gewoon omdat het kan'. Het heeft wel als gevolg dat de PS4 stof staat te happen. Er zijn nog zoveel toffe games op de Vita en ik wil ook Papers Please op de pc spelen.