Dat is het voordeel dat er nog niet zoveel toffe games zijn met de launch. Naast Fifa 14,BF4, Cod en AC (die ik allemaal heb) zou ik nu geen 3 games meer weten die ik wil hebben. Hooguit nog 2k14 maar dan ook als hij €30 of minder is
Ik vind het geen voordeel dat de launch lineup weinig must-haves bevat maar ik snap je punt het is wel iets goedkoper zo
Zolang het maar niet al te lang duurt tot de volgende lading games komt vindt ik het niet al te erg. Met (hopelijk) Driveclub in februari en Second Son in maart zit het voor mij persoonlijk wel goed de komende tijd
Driveclub interesseert me echt totaaal niet en ik vond de vorige Infamous games tof maar ik zie niet veel nieuws in Second Son helaas (behalve natuurlijk betere graphics) ik wil the Division, Destiny, the Witcher III, dat soort echt voor next-gen gebouwde titels
Driveclub komt gratis met PS+ (in een al dan iets afgeslanktere vorm, maar je kan de platinum trophy halen) in februari waarschijnlijk; IS in maart zou voor mij de eerstvolgende retailgame worden die ik haal. Vermaak me nu nog prima met 1 retailgame (BF4) en de gratis games Respogun, Contrast en DC Universe Online.
ik denk dat ik die opgepoetste tomb raider ook nog wel haal, vond dat echt een vette game mits de graphics echt duidelijk verbeterd zijn natuurlijk
DAT GEZICHT. GRRR Arme Lara. Ik weet niet wat ik ermee aan moet. Het is echt helemaal niks. Maar veel keus heb ik op de PS4 niet qua voetbalgames.
Ik had ook the Order en Deep down kunnen zeggen bijvoorbeeld. Echte voor next-gen gemaakte games is waar ik naar uit kijk. 2nd son word dat volgens mij nog net niet. Ik verwacht daar iets soortgelijks als AC4 van. Goede game en mooier dan we gewend waren maar het bekende recept
Don't Starve? Van The Order 1886 zou ik ook graag weer wat nieuwe beelden zien. Deep Down zag er ook interessant uit.
Die bedoel ik ja The Order zag er opzich wel interressant uit. Ik kijk heel erg uit naar Battlefront 3 en Destiny. Ook hoop ik heeeeel erg dat ND een trilogie pack maakt van Uncharted, die heb ik nooit gespeeld
[yt]063oXgKAcTc[/yt] Dus gister eens NBA 2K14 aangedaan en had meteen kippenvel. Ohmygod at de intro met prachtige basketbal beelden met Ecstasy of Gold als muziekkeuze.
Tja, EA moet echt wel bijzonder gaan innoveren hoor, ze kunnen niet alleen maar blijven hangen op gameplay. Je merkt dat ze vijf minuten bezig geweest zijn met wat extra aankleding zoals beelden van stadions en tussentijd wat close ups van spelers. Maar dat is nog echt in aanbouw. Helpt er dan niet echt bij dat de animaties op dat soort momenten echt awkward slecht zijn. Daarom stiekem meer benieuwd naar Konami met PES. Vorige generatie helemaal verpest natuurlijk, maar nu ze ook een jaar tussenstop hebben hoop ik dat ze sterk terugkomen en ook kijken naar overige aspecten.
Voor mijn gevoel gaat de gameplay ook achteruit. Ze worden laks. Ze veranderen om het veranderen. Graphics zijn best kut (PES op de 360 ziet er bijna beter uit). En de presentatie is zo vreselijk steriel en saai (al is dat sowieso een beetje een probleem van voetbal tov NBA). De menu's zijn wel mooier dan die van NBA. Dus.. Dat is iets denk ik. Misschien dat ik mijn 360 eventjes aansluit, dan kan ik tussen Fifa 14 op de PS4 en Fifa 12 op de 360 heen en weer switchen. Eens zien of er qua graphics überhaupt iets veranderd is.