Is driveclub een onderdeel van de plus games volgende maand? Downloadsnelheid is om te janken. Sony schijnt het te onderzoeken
Rocket League komt 7 juli uit en verbazingwekkend genoeg is het spel ook onderdeel van de PS Plus update van juli... Dat is een leuke meevaller.
Zitten leuke games tussen deze maand, ook al zijn het geen 'AAA' games. Rocket League, Rain, Geomytry Wars en Entwined zijn topgames! Styx nooit gedaan, maar ik houd wel van stealth games...ga ik zeker proberen!
RocketLeague Die ging ik sowieso al kopen. Styx ook ooit eens bijna gekocht maar las dat er wat problemen mee waren, lijkt me best leuk iig. Verder aardige Vita titels. Wel aparte setup om 5 jaar Plus mee te vieren, had echt minimaal Killzone ofzo verwacht
Holy shit, gewoon Rocket League gratis. Ik had al geld opzij gezet om die game te kunnen kopen. Maar dit is helemaal mooi.
Denk dat je het wel wat gaat vinden. Ook heel erg hoog pickup & play gehalte + je kunt met je vrienden in een team.
Zo veel zin in rocket league. Heb supersonic acrobatic rocket fuel powerd battle cars helemaal grijs gespeeld. En nu met al die custom opptions etc word het helemaal vet. Heb de beta gespeeld en er waren een paar kleine dingen verrranderd aan de gameplay maar na een tijdje wennen ging het weer erg lekker. En wat het is? Heel simpel: voetbal met auto's die kunnen "vliegen" easy to play en hard to master!
Als je goed boost in de lucht, dan kan je een heel stuk vliegen hoor. Dat is ook het onderdeel van het spel waar de mannen van de jongens gescheiden worden.
Ik begrijp welke acties je bedoelt, maar ik noem dat niet vliegen. Vliegen blijf je in de lucht...dit zijn jumps met flinke boost waardoor je een heel stuk kunt zweven.....