Shenmue 3 gebacked met $60, met de game als physical reward. Nog nooit Shenmue gespeeld . Er is nog geen Shenmue 3-topic zie ik?
Ik heb ook nog nooit een Shenmue gespeeld. Het lijken mij zeker wel toffe games, maar ik ga deel 3 niet backen als ik deel 1 en 2 nog nooit gedaan heb....daar zie ik het nut niet van in.
Ze moeten wel deel 1 en 2 remasteren vind ik. Ik heb best interesse in de Shenmue reeks, maar ik ga niet beginnen bij deel 3. Dan weet ik niks van het verhaal.
Ik ben benieuwd of ze de games voor de Nathan Drake Collection ook apart zullen gaan verkopen op PSN. Deel 2 heb ik uitgespeeld en deel 3 viel me tegen, maar deel 1 wil ik wel spelen. Echter niet voor 60 euro.
Dragon Quest 11 waarschijnlijk naar de Playstation en gewoon weer offline! Maar waar blijft mijn DQ VIII HD versie voor de PS4??
Tja, het is mogelijk....De Jak & Daxter trilogie is ook los te koop....maar dat is dan ook de enige, maar dat is dan ook van ND....
Beste nieuws van de week! Ontzettend vette JRPG serie. En VIII mag van mij idd ook naar de PS4 komen. Planetside 2 review: http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-06-planetside-2-review
Iemand anders waarvan zijn ps4 gaat opstijgen zodra je Rocket League speelt? De fan noise is niet normaal.
Lol ja bij mij ook. Dacht effe snel proberen voordat ik weer moest werken, maar damn....inderdaad opstijgen!