Ik heb de HD remaster al op de PS3 gespeeld. Dat was mijn beste game ervaring van 2014. Ik heb echt genoten, het vechtsysteem is echt perfect. X-2 vind ik een stukje minder, maar de remaster is het geld al waard voor X.
Ik heb de game gekocht voor Vita en PS3. Maar omdat ik de PS3 zelden nog aan zet, de game uiteindelijk ook op PS4 maar gekocht. PS3 versie verkoop ik wel. Speelt nog steeds heerlijk weg. Game is wel echt lineair...meer dan ik me dacht te herinneren, en de voices van sommige (niet main) chars zijn kut, maar imo is de game zeker het (her)spelen waard!
FFX is erg lineair (ook ik was vergeten hoe zeer dit het geval is), maar ik vind het verhaal erg goed. Speelt prima. Het is nog steeds een heel goede JRPG, al ben ik niet zo'n fan van het wapen upgrade systeem.
Komt Drawn to Death dit jaar nog uit ..??? Releaese datum staat nog steeds op 2015... Maar helaas nergens een maand. Gemaakt door David Jaffa..( GoW en Twisted Metal..)
Ooit op dit forum een limbo achtige game gezien, misschien was het zelfs van de makers van limbo. Geen idee hoe het spel heet en waar ik het zag. Maar het was vet! Iemand enig idee?
Afgelopen week de Season Pass van Life is Strange gekocht. Wat een heerlijke vibe zit er in die game!
Had je niet beter eerst even de summer sale kunnen afwachten? Maybe dat ie nog 50% gaat ofzo... Lijkt me wel een leuke game idd.
Iemand Vanishing of Ethan Carter al gespeeld? Twijfel een beetje...lijkt me wel vet, maar hoe lang? Lol, en sleeeeeecht dat ie is. Althans, op de Xbone. PS3 versie is beter dan die op de Xbone, dat zegt genoeg! http://www.eurogamer.net/articles/d...e-hd-biohazard-bundle-is-a-big-disappointment
Ik vind Journey echt geen reet aan, eigenlijk niet eens een game, maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik wil Skullgirls 2nd Encore Sony EU! Waar blijft ie verdomme.....
Journey was heerlijk. Geweldige sfeer en na uitspelen (wel in 1 sittrough doen) zit je met een heerlijk en voldaan gevoel.
Shit, Rise of the Tomb Raider komt pas een jaar na de Xbox One release op de PS4 Dat wordt lang wachten. Of misschien de PC versie kopen die begin 2016 komt, maar ik weet niet of mijn PC die game trekt. Ik koop er in ieder geval geen Xbox voor.