Deze ga ik zeker kopen...maar niet nu...prijs is me nét wat te hoog voor dit soort game, maar zodra deze wat leuker geprijsd is dan zonder twijfel kopen!
Journey PS4 upgrade gratis voor PS3 eigenaars... snel eff dowloaden! Wat een fantastische game. En zo mooi... check GB quicklook vanaf 27:45... Pareltje.
Wow, dat Journey is toch een vage ervaring snap nog niet echt wat ik moet doen Hahaha, holy shit! is dit een andere speler of een NPC die ik tegenkom?
Ben ook net begonnen ermee. Kwam iemand tegen maar kon er niet mee praten ofzo Zijn wel samen stukje gaan lopen tot ik hem ineens kwijt was haha.
Net begonnen en onderwater wereld? Huh ik ben telkens aan het glijden en vliegen door een woestijn heen edit: damn, die trophy's zijn ook al zo bizar wazig
Ja er net eentje in de onderwater wereld je sjaal niet scheuren ofzo. Ben nu alweer op einde van een sneeuwlevel.
Dat had ik in de sneeuwmap net ook. Uitgespeeld! Op einde zie je met wie je gespeeld heb. Ben maar 2 mensen tegengekomen die eerste raakte ik einde van die banner level kwijt. En met de 2de tot einde uitgespeeld net.
Ja was rond half 10 begonnen en rond 11 klaar. Maar zag wel allemaal trophies die ik nog kan halen. Dus komen nog wel een paar journey's.