Ik had nog gehoopt op nieuwe beelden van The Last Guardian, maar je kunt niet alles hebben. Ik zou eigenlijk alle aangekondigde titels van vanmorgen moeten opschrijven, om te kijken of alle games naar het Westen komen. Ik denk dat de meeste wel komen. En shit man, deze trailer: Ik weet al wat mijn favoriete game wordt van 2016.
Ga mijzelf deze generatie ook wat meer in de Japanse rpg's storten. Worden/zijn mooie tijden om ps4 eigenaar te zijn
2016 gaat een mooi game jaar worden Unravel, Uncharted 4, Gravity Rush Remastered, Deus Ex en Ratchet & Clank komen in het eerste kwartaal al uit. Allemaal games die ik op day one ga halen.
Gravity Rush = Aan de ene kant jammer dat de Vita een top exclusive verliest, aan de andere kant fijn zodat we meer GR krijgen. En dat is altijd goed.
Ik heb geen Vita meer, maar ik vind het sowieso een top idee om die serie naar de console te brengen. Die toffe, kleurrijke spelwereld in 1080p op mijn tv, dat wordt genieten. Handheld gaming trekt me totaal niet, zo'n klein schermpje.
Uncharted 1 gameplay op de PS4 (Nathan Drake Collection) Uncharted 2 PS4 demo komt trouwens uit op 29 sept
Ik vind de cell-shading er nog niet zo mooi uit zien eerlijk gezegd, terwijl ik er normaal gesproken wel een fan van ben...
Nioh deed me echt aan Onimusha denken. blijkt een game te zijn die in 2005 al op de e3 bekend werd gemaakt daarna aleen niks meer van gehoord.
Dat is de stijl van de game; tis beetje sketchy-er...persoonlijk vind ik het een heel mooi stijltje, is weer eens wat anders. @Lijpe Mocro : deel 2 vind ik ook prima, maar beetje jammer dat ze deel 1 remaken...had imo niet gehoeven.
OH Snap! Naughty Dog is live right now on Twitch and they just said "... and he was the one in charge of face animation for the 3 Uncharted games and the first The las of Us game... did I just say The first The Last of Us game?..." Some awkward silence and some damage control and they kept going like nothing happened. NIOH - Team Ninja is the developer.
Ik had de demo van Disgaea 5 uit de Amerikaanse store gedownload. Ik heb die serie nooit gespeeld, maar ik vind het best tof. Lekker strategisch en een toffe artstyle. Maar waarom zijn al die games zo duur?
Ik kan je de game alleen maar aanbevelen! Heb al verschillende Disgaea's gespeeld maar toch voelt deze (de demo dan) weer fris aan. De games hebben altijd zo'n oneindige speelbaarheid. Vond je de demo tof, vind je de game nog veel toffer. Je kunt ontiegelijk veel doen en unlocken in deze game(s).
Ik ben een groot voorstander van games die je uiterst ontspannen kunt spelen. En deze game lijkt me daarvoor heerlijk. In ieder geval goed om te horen dat je veel uren in deze game kan stoppen Het lijkt me een super verslavende game.