1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, ik heb die game al opgegeven. Irriteer me mateloos.

Owja, moet em nog te koop zetten.:9

Tja, ik ben geen AC expert (heb alleen deel 1 gespeeld, en niet eens helemaal uitgespeeld:+) maar ik vind de game wel leuk...tot nu toe.:9

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, zo erg is de game toch niet? :+ Als Politie spelen en de meeste klachten zijn weg.
    De meeste. Niet allemaal. De game is verre van perfect. Most Wanted was dat wel.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]x28VDZDKXHw[/yt]

Waarom hoor ik hier nu pas iets over? :+ We zijn wel onderhand wel toe aan een echte slachtgame en de Amiga versie was toen echt episch! (Niet bepaald een garantie voor de kwaliteit van deze versie maar allerminst waard om in de gaten te houden)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind Rivals vooralsnog tegenvallen. Kan ook zijn omdat ik atm met P4g bezig ben natuurlijk :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind Rivals een '7.x' game. Heel prima, geen spijt van. Maar er zitten net wat te veel frustraties in die niet nodig waren. Het is geen Hot Pursuit, het is geen Most Wanted. Het is een mix van beide waardoor het misschien wat eigen identiteit mist.
    Geen pauzemenu, ALTIJD actervolgd worden als je Racer bent, al je geld kwijt als je gearresteerd wordt. Er vliegen zoveel blaadjes door het scherm dat ik door de blaadjes het bos niet meer zie.
    Ik ben tijdens een race soms meer bezig met angstig proberen niet te crashen dan met eerste te worden. In een arcade game zou health niet zo een grote rol moeten spelen.
    Camera blijft te lang op je staan als je gecrasht bent wat te vaak resulteert in een onnodige arrestatie. Iedere keer met je neus de verkeerde kant opgezet worden als je crasht in een race/time trials/whatever. wtf.
    Als je een Interceptor doet is er geen enkele indicatie waar de auto is die je achtervolgt. Altijd handig na een grote crash.

Het zijn allemaal dingen die de ervaring wat omlaag halen. Bij sommige gevallen zie je de intentie wel, maar het bevordert het plezier niet; zoals je geld alleen kunnen cashen in een safe house. SPANNEND.
    Nee.
    Irritant.

Maar als het even gewoon lekker loopt. En je in een goed humeur bent. Dan is het verder een heerlijke actievolle arcaderacer.

Een launch titel die ik nu met plezier speel, en mensen die een arcade racer zoeken zeker zal aanraden. Maar het is geen titel die ik over een jaar of 6 in mijn Game of the Generation lijstje zal zetten.

Mijn ranking van mijn launchgames (niet allemaal even lang gespeeld, maar ach)
    1. Battlefield 4
    2. NBA 2K14
    3. Assassin's Creed IV
    4. Skylanders
    5. NFS Rivals
    6. poep
    7. FIFA 14

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou zeggen

1. BF4
    2. AC IV
    3. poep
    4. Fifa 14
    5. poep
    6. poep
    7. Rivals

Killzone overgekocht van Alonso, verwacht dat die op de plek van poep nr 3 komt

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kom op, zo erg als Fifa is het niet! :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ondanks dat ik Fifa heul erg cross gen vind en Rivals wel meer die next-gen feel heeft kan het me totaal niet boeien

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    1. NBA 2K14
    2. Killzone Shadowfall
    3. Niks
    4. FIFA14
    5. Battlefield 4

Ha! FIFA14 en BF4 weer verkocht, meer opgeleverd dan ik heb moeten betalen voor NBA, FIFA en BF4 bij elkaar trololo. BF4 was lelijk, allemachtig. Al op X360 gespeeld heel even maar voelde daar al oud aan, nu toch nog eens geprobeerd maar deed me nog steeds helemaal niks.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat?

BF4 64 spelers , 900p , 60fps is toch niet lelijk

ik vind de MP er echt heel erg vet uitzien

SP is brakke kutzooi maar dat is met BF altijd zo

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het blaast me nergens weg op wat voor manier dan ook. Toen ik voor het eerst Bad Company aan deed had ik echt een hoger wow effect. Zal nergens zeggen dat het een slechte game is, maar alles is zo gigantisch been here done that. Killzone voelt voor mij daarbij toch iets frisser aan. Moet maar gewoon geen FPS meer spelen. :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Killzone was juist gigantisch been there done that. :+ Zo saai. Ben blij dat ik het via een open weekend heb kunnen testen, want ik zou pissed zijn als ik daar geld voor had betaald.

Die ultieme chaos in BF4 met 64 man op grote maps en tig voertuigen maakt het next-gen. KZ heeft misschien wat scherpere textures en meer pixels, maar is verder niks next-gen

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Killzone zit ik nu chapter 4 geloof ik, echt saai. Sommige dingen zijn wel tof gedaan maar toch.. BF 4 vind ik wel echt tof, grafisch ook zeer mooi.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies!:thumbs:

Okay, heb je 2 minuutjes plezier tegen 5 minuten frustratie.
    En dan moet alles mee zitten!
    =(

Ow, mijn top 5;
    1-BF4 (complete CHAOS...heerlijk!!!! En met 64 man online schiet ook ik eens een paar keer iemand neer:9)
    2-Lego Marvel Super Heroes (tja, niet echt Next Gen...maar wel enorm van genoten, kan het niet helpen)
    3-Killzone SF (best van genoten. MP was ook leuk, maar helaas...zie nr.1, die mijn gamematties ook spelen)
    4-Assassin's Creed (zou best nog eens plaats 3 in kunnen nemen, en misschien zelfs wel plaats 2...maar daarvoor ben ik niet ver genoeg)
    5-Tja, heb nog geen 5de retailgame, en NFS verdient deze plek niet.:+

Laatst bewerkt: 2 jan 2014
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haters. :+ Ik vind gewoon dat er onder die problemen toch een lekkere arcade racer schuilt. Die problemen leiden soms af, maar die 2 min. plezier vs 5 minuten frustratie klopt niet bepaald bij mij.
    Ok, gisteren wel. :D

Ik heb de Racer kant uitgespeeld en Politie bijna. Daarna nog kijken hoeveel moeite de Platinum kost of dat ik em ook verkoop. Alleen hebben jullie dat onmogelijk gemaakt met jullie negatieve gepraat! Hopelijk bekijken toekomstige kopers dit topic niet. 8)
    Fifa zijn probleem is niet dat het te 'cross-gen' aanvoelt, was het dat maar. Dan was de game nog te pruimen. De game is gewoon kut geworden. Op ieder platform.

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em nog niet, maar wil hem nog wel graag in de collectie. Ben niet zo heel erg van de racegames (split second en de oude burnouts vond ik wel fantastisch!), maar het ziet er erg leuk uit :) hopelijk snel in de collectie!

Tot nu toe mijn top 3:

1. Assassins Creed 4

Man o man wat een game zeg, gewoon helemaal top! Als ik 1 minpuntje moet noemen, is dat ze hem te makkelijk gemaakt hebben ... ik wilde graag moeten zoeken naar de adelaars voor de synchropoints.

2. Battlefield

Grafisch echt een pareltje, en de hectische online mp trekt me wel. Ook de sp vind ik erg solid, ben er nu bijna mee klaar.

3. Killzone

Ja ik vind het een geweldige game. De sp begint enorm saai, maar wordt snel een erg leuke game. De mp is een goed-gebalanseerde game, met gave maps.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind zelf Warthunder ook wel leuk tussendoor
    En het is gratis. Beetje vliegtuig skirmishes zoals in Red baron van vroeger. Dan zelf kiezen welke vliegtuigen je wilt unlocken en verbeteren.
    Gewoon prima game hoor.

Ook mis ik Resogun in de lijstjes. Is ook wel vermakelijk voor een paar potjes en wederom gratis voor psn+ leden.

Nog een game om naar uit te kijken:
    Planetside 2. Is een MMO FPS met de gameplay van een sci-fi Battlefield. En free to play!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat bied je?
    :+

Ass Creed is altijd wel wat gemakkelijk geweest. Vond dat niet erg. Vooral na een potje BF4 waar ik constant vermoord en vernederd wordt is het wel lekker om iets als AC te doen. :9
    Mijn lijstje was puur retailgames. Resogun is gewoon een heerlijke game.
    Enig idee wanneer Planetside precies uitkomt? Ik had het een tijd terug even op de PC geprobeerd, maar dat liep niet echt lekker.

Warframe viel tegen, maar War Thunder zal ik binnenkort dan eens proberen. Heb ik al sinds de launch geinstalleerd staan, maar ik kies iedere keer voor mijn retailgames. 8)

19. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind NFS: Rivals een hele toffe racer. Juist dat gevoel van constante bedreiging vind ik erg tof. van bugs heb ik niet vaak last gehad, misschien dat ik 3 of 4 keer verkeerd neergezet werd. Dat je als cop de auto niet meer ziet als je crashed is logisch.

De cop career is al easy as fuck, als je dan ook nog eens altijd ziet waar de racer is dan is er al helemaal niks meer aan. Sowieso vond ik de cop career een stuk minder sterk dan die van de racers.

Ik vind killzone juist een verschrikkelijk matige shooter. De eerste helft van de campaign is goud, met prachtige open landschappen en veel variatie. De andere helft daarentegen is in mijn ogen nog slechter dan de battlefield 4 campaign. De multiplayer is al helemaal erg matig. Geen aim assist is nice, maar de game is nog steeds verschrikkelijk makkelijk door de enorm trage movement speed. Daarnaast hingen al die drones me na 2 potjes al de keel uit. Elk potje (ook warzone) bestaat in feite uit 1 van de 2 opties: Spawn camp de tegenstander of word gespawn camped. Geen wonder dat er hooguit 3 a 4k mensen online zijn op elk moment. Dat zegt wel wat met de hoeveelheid games die er momenteel uit zijn. Ik vond Mercenary bijvoorbeeld een stuk beter.

Mijn top 5 tot nu toe:

1. Battlefield 4
    2. Warframe
    3. NFS: Rivals
    4. Killzone: shadowfall (bij gebrek aan beter).
    5. Resogun.

AC4 krijg ik vandaag binnen, dus waarschijnlijk veranderd de lijst nog wel..

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik verkeerd word neergezet na een crash én niet zie waar de racer naartoe is, is dat verdomd irritant. Ben je volledig gedesorienteerd moet je ook nog eens uitzoeken welke kant de racer op is. 8) Bij een Interceptor volgen ze geen vaste route, dus ze kunnen overal zijn. Bij een Hot Pursuit zie je tenminste (wat langer) waar de racers uithangen.
    Ook hier zie ik wel wat ze ermee willen bereiken, maar het is weer iets wat niet gelijk de gameplay bevordert.
    Mja, gewoon niet crashen dan! :+

Deel Deze Pagina