Mijn top 9 tot nu toe voor de PS4: 1. Assassin's Creed 4 2. NBA 2K14 3. Resogun 4. Knack 5. Call of Duty: Ghosts 6. Killzone 7. Battlefield 4 8. Need for Speed: Rivals 9. Contrast
Ja dat kunnen we dus niet serieus nemen, Ghosts boven BF4 edit:// ik had Knack nog niet eens zien staan boven BF4,.. jij bent af vond je Knack echt leuker dan alle shooters?
1. Battlefield 4 2. Knack 3. Resogun 4. Flower 5. Contrast 6. COD Ghosts 7. FIFA 14 Voor nr 6 komen in de toekomst nog wel een heleboel andere games
Iemand updated Flower versie op de PS4 al gespeeld? Prachtig. Verplichte aanschaf voor mij als ik de PS4 binnen heb.
Ik mag hopen dat de controls beter zijn. Want op de PS3 voelde het niet erg zen aan. Was meer bezig met me te irriteren aan die domme motion controls.
Mijn lijst tot nu toe 1.Fifa 14 (vermaak mij er prima mee) 2.BF4 (ook al is het niet helemaal mijn type FPS vermaak ik mij er wel mee) 3.AC: Black Flag (komt waarschijnlijk wel boven Fifa en BF4 maar nog te weinig gespeeld) 4. Cod Ghosts (SP is best tof, MP begin ik maar niet over) Resogun (1 potje) en Contrast te weinig of niet gespeeld om te beoordelen
Ow ja mijn lijst tot nu toe: 1) Persona 4 Golden...ooow wacht... 2)niks 3 ) Killzone SP 4) Resogun 5) niks 6) niks 7) Rivals .. .. .. 16) Contrast (bout spel) Voor mij is er bijzonder weinig te doen op de PS4. Flower al op de PS3 gespeeld, dus die tel ik niet mee.
Eigenlijk is het PS4 Uuuuuuuuuuh Welke games Geen Shenmue 3 Najaa dan maar toch iets Console vind ik geweldig, clean en vooral snel. Vergeleken met PS3 een verademing en Xbox 360 ben ik al totaal vergeten. Ik koop nog eerder ooit een Wii U dan een Xbox One.
eigenlijk wel he, ik heb Killzone overgenomen van Alonso maar dat is ook echt boring as fuck SP dus dat word BF4 spelen tot de volgende echte next-gen games beginnen te komen
Ja, die shooters zijn erg 13 in een dozijn wat mij betreft. Maar goed, ik vind ze ook niet slecht hoor. De campaign van Call of Duty had me best positief verrast; een stuk leuker dan de voorgangers sinds jaren. In MP kan het me niet boeien, maar dat is nooit zo geweest. Alle titels op het lijstje zou ik wel een voldoende geven overigens, al is Contrast een beetje een twijfelgevalletje.
mja als je geen mp gamer bent snap ik het wel beter, dan zou ik ook niet aanraden dat iemand 60 euro uitgeeft aan bf of een andere shooter
Kom op jongens, die game is van Hollandse bodem. Die mannen verdienen onze morele support! Tot nu toe zie ik zelf nog niet veel must have titels, ook niet voor de One overigens. Tot nu toe vallen mij alleen Resogun en Flower echt positief op. Ben eigenlijk best blij dat ik niet meteen tijdens de release voor de aankoop ben gegaan, al mis ik wel een beetje mijn Bluray speler omdat ik mij PS3 cadeau heb gegeven. 2014 Wordt een mooi jaar voor de eerste interessante next-gen titels though. :b: P.S. Sony, geef ons meteen ook een nieuwe versie van Lumines!
Ik was aangenaam verrasst door de SP van Killzone. Bloedjemooi, open levels en gevarieerde gameplay. Vooralsnog weet bijna geen enkel spel mij echt te boeien. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat. Doordat ik op de Vita Gravity Rush heb uitgespeeld en Persona 4 Golden aan het spelen ben weet ik weer waar ik op wacht van Sony. Originele en wat aparte titels. Die zijn er voorlopig nauwelijks/niet.