Dark Cloud is een action based RPG... Beetje Zelda-achtig.. Ga nu eerst FF7 halen denk ik. Die is €4 goedkoper en die theme ziet er ook goed uit. Dark Cloud ga ik 200% zeker halen, maar ik wacht wel op een sale. Ben zelf meer van de action-based gameplay, dus geen idee of ik de turn-based gameplay van FF7 vet ga vinden. Maar veel mensen zeggen dat FF7 één van de beste RPGs ooit is. Dus ja, voor die €10 wil ik het wel een kans geven.
@casper018 Het leuke wat ik me kan herinneren van de demo van Dark Cloud destijds was het vinden van schatten, met daarin spullen die je kon gebruiken om je eigen dorp te bouwen en compleet te maken. Naast de mooie bgm.
Tja, eerst maar eens afwachten wat ze daar precies mee bedoelen en wat er dan qua content inzit. Gezien de kosten van dit project kan ik me best voorstellen dat SE meer wil dan éénmalig 60 euro.
aah ik kon het ook niet laten, ff 7 gekocht! Net uurtje gespeeld, wat ik mis een quick save ofzo? save points echt te weinig... Is geen quick save ofzo he?
Remaster van Gravity Rush is te downloaden in de PS store van Hong Kong (met Engelse subs). Leuk voor de mensen die niet kunnen wachten tot februari.
The PS4 Southeast Asian version (Region is out in the wild, and it's completely in English! I managed to snag a copy of the collectors edition with the Figma, it's good stuff.
Hmm.... misschien maar deze versie van Gravity Rush ook bestellen bij schoonzusje, als ze naar Hong Kong gaat. Asian versie van MGS5 (Japanese voices, English subs) ook al gevraagd of ze mee wil nemen.