Komt meer btw Here's the list of new stuff announced for the West: - God Eater Resurrection (PS4/PSV/PC) - God Eater 2 Rage Burst (PS4/PSV/PC) - Gundam Extreme Vs-Force (PSV) - JoJo's Bizarre Adventure: Eyes of Heaven (PS4) - One Piece: Burning Blood (PS4/PSV/PC/XBO) - Tales of Berseria (PS4/PC)
Pff...ze mogen van mij wel een jaartje pauze nemen met de Tales serie en weer eens een echte topper uitbrengen. Zestiria valt behoorlijk tegen, het verhaal is gewoonweg niet pakkend. En terug gaan naar de looks van Vesperia; meer anime... huidige characters zien er zo...plastic...uit. Bah.
Viertal PS2-games voor PS4 uitgelekt door ESRB De Amerikaanse Entertainment Software Rating Board heeft vier PlayStation 2-titels gekeurd die naar alle waarschijnlijkheid op PlayStation 4 gaan verschijnen. Eerder werden andere games uitgelekt via keuringen op de website. De titels zijn Wild Arms 3, Siren, Primal, Okage: Shadow King en Ape Escape 3. Deze games hebben allemaal nog geen officiële aankondiging gekregen. Sony begon deze maand met het uitbrengen van PlayStation 2-titels op PlayStation 4. Via de hashtag #ps2ps4 worden fans gevraagd hun verzoeken te delen.
Voor mensen met een US account (werkt alleen daarop): code voor drawn to death. ABDA-6CN2-G9QN Werkt voor 1000 mensen. Heb hem nu net gebruikt en werkte nog, weet niet hoe lang dat nog zo zal zijn.
Helaas niet zo leuk als in de US...alweer....daar was Little Big Planet voor een tientje te koop, die zou ik graag kopen voor die prijs. Voor mij nu is alleen Astebreed interessant (6.99).
Van de eerste nooit gehoord maar klinkt wel leuk en Grim Fandango was al van plan om een keer te halen