Ik wist niet dat die sliders er waren. Als ik die aanpas, zijn die instellingen dan ook van toepassing op online wedstrijden?
Mijn probleem met FUT:
Het idee is leuk, om dmv kaarten je eigen team samen te stellen. Minder leuk vind ik persoonlijk dat er contracten zijn die aflopen.
Teveel micromanagement. Vooral als er contracten zijn die minder dan 10 wedstrijden duren. Pff, laat me gewoon spelen met de spelers die ik heb gekregen/gekocht. Teveel gedoe.
Daarnaast vind ik dat gedoe met chemie een beetje vreemd. Dus, je mag je eigen team samenstellen. Maar om een hoge chemie te krijgen moeten spelers van hetzelfde land of van hetzelfde team in je FUT team staan.
Maar. Als ik bv dan dus veel Nederlanders neem kan ik net zo goed met het NL elftal nemen. Heb ik van Persie gekregen een pakket? Langzaamaan kun je dan dus maar beter Manchester Utd V2.0 gaan opbouwen.
Wat is het nut dan nog van je eigen team? Kan ik net zo goed online gaan met bestaande clubs en teams en me geen zorgen maken over fitness, contracten etc.
En de microtransactions die er zijn. Ik heb er vooralsnog geen last van, maar toch.
Voelt altijd zo cheap aan.
Klik om te vergroten...