1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Voor mij het onderstaande lijstje.

1. Assassins Creed IV
    Geweldige game, heb me er heel erg mee vermaakt en behoorlijk veel tijd in gestoken echt een top game.

2. Fifa 14
    Gewoon omdat het Fifa is, geen betere footie game op de markt (okay ook de enige op de PS4)

3. Killzone
    Leuke game, grafisch prachtig maar tja niet bijzonder.

4. Lego Marvel Super Heroes
    Grappige game, erg mee vermaakt met de game, moet er wel de tijd voor maken om hem uit te spelen.

5. NBA 2K14
    Grafisch prachtig! gameplay zuig ik in maar dat komt wel goed (minpunt ik kon niet spelen omdat die kutgame geen verbinding kon maken met de server)

6. Battlefield
    Had er grote verwachtingen van, het is wel leuk om af en toe een rondje te spelen, maar eigenlijk vraag ik me dan gewoon halverwege af waar ik in godsnaam mee bezig ben.
    SP moet ik nog uitspelen.

7. Need for Speed.
    Kutgame, geen verdere uitleg mogelijk ook.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die pure haat voor NFS zal ik denk ik nooit helemaal begrijpen. ach ja

En zeggen dat Fifa de beste footie op de markt is is hetzelfde als tegen je moeder zeggen dat ze de beste moeder is wat je ooit hebt gehad. :+ Niet veel keus.

Je hebt Ass Creed bovenaan staan, dat is tenminste goed! :cool:

Hoe bedoel je overigens dat je halverwege een BF potje je afvraagt waar je mee bezig bent? Waarom vraag je je dat niet af bij Killzone? :p

Hoera voor meningen! Vooral die waar ik het niet helemaal mee eens ben, haha :D

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geen haat hoor, geen zorgen! game valt mij enorm tegen.

Vergeleken bij de vorige Fifa games en de PES spellen, is Fifa 14 in mijn ogen de beste die tot nu toe is uitgekomen.

Ik speel geen Killzone online.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb 40 per stuk uitgegeven, maar ik speel wel af en toe multiplayer, maar niet zo veel. Het gaat me meer om de campagnes.

NFS valt mij dus ook erg tegen, het was 1 van de games waar ik het meest van had verwacht, maar het blijkt mijn minst favoriete game te zijn voor het systeem.

Laatst bewerkt: 4 jan 2014
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @Fifa: Waarom? Ik vraag het nog een keer want ik ben benieuwd wat ik mis in de nieuwe Fifa. Ik ben nooit goed geweest in Fifa, maar ik heb ze heel veel gespeeld en ook Fifa 12 heb ik honderden wedstrijden gespeeld. Het klikt helemaal niet > http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5060624&postcount=502

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    De game is moeilijker geworden, je moet nadenken hoe je het beste een tegenstander stuk kan spelen.
    Aannames etc is gelukkig ook niet gemakkelijker waardoor een doelpunt scoren al meer voldaan voelt dan voorheen.

Grafisch is het in ieder geval echt goed! stukken beter dan op de last gen consoles en het publiek leeft echt, sfeer wat ik een heel stuk minder vond in de last gen series.

7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    er staat een demo van FIFA op psn. Gewoon de game even opzoeken en dan demo downloaden.

Dat is wel een enorm minpunt van psn ten opzichte van xbl. Structuur is ver te zoeken. Bij xbl kon je met 1 druk op de knop meteen zien wat de nieuwste demo's en arcade games zijn. PSN moet daar nog wel aan gaan werken.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, pure haat is wat overdreven, maar de eerder genoemde irritaties halen voor mij het spelplezier eruit, en start ik liever iets anders op.
    Hot Pursuit was geniaal, en blijft voor mij de beste NFS.
    Daar heb ik echt van genoten!

Misschien moet je BF eens met een paar man samen spelen; samenwerken maakt de game veel leuker!:)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @Demolition-Man: De Store is inderdaad vreselijk. Als je niet precies weet waar je naar zoekt is het niks dan ellende.
    Ik gebruik alleen nog maar de web store.
    omg wat een jump in graphics! :+

Kleuren/contrast is nog het grootste verschil.

Aan het eind van het jaar zal ik toch weer veel te veel gespeeld hebben, maar dat is bij gebrek aan beter. :p

Misschien had ik niet eerst NBA moeten spelen. Dat is qua sfeer, presentatie en graphics next-gen.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zeg ook niet dat er een jump is in graphics maar het ziet er absoluut beter uit!
    Player animaties zijn verbeterd, eigenlijk over het algemeen alles, menu in career mode loopt heerlijk snel.
    Dat zijn dan ook de dingetjes waar ik op let en voor mij wat ik al behoorlijk verbeterd vind is het publiek en de sfeer dat miste ik in de last gen.

Maar ik merk aan je posts dat je toch wel aan Fifa irriteert maar waarom speel je het dan?

Als ik een game geen reet aan vind (zie need for speed) dan ga ik het ook niet meer spelen omdat ik me er niet meer aan kan irriteren.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De animaties zijn wat verbeterd, maar het lijkt hier animaties > gameplay te zijn. De animaties zijn er om fancy eruit te zien en bevorderen de gameplay niet.
    Sfeer zie ik niet direct. Ik zit hier Fifa 12 te spelen en ik kan niet zeggen dat ik iets kan aanwijzen wat mist. Maar ik heb er dan ook niet op gelet in 14. Commentaar is iig nog steeds even levenloos. Wat meer passie zou mogen. 8)

Ik speel het omdat ik voetbal leuk vind. Ik speel het omdat er verder geen andere keus is. Maar dat wilt niet zeggen dat ik de game perfect vind en de (in mijn ogen) imperfecties accepteer.
    Bij mij is het niet zo zwart-wit dat ik óf een game kut en niet het spelen waard vind óf dat ik een game geweldig vind en constant speel. Er is een middenweg!
    Zo vind ik FUT ook leuk en kut tegelijk. Conflicterende gevoelens! Zie ook NFS.

Ik ga ook maar eens wat aan de controlinstellingen prutsen om te zien wat er nog te redden valt.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gameplay is top! geen voetbalspel die beter is misschien moet je wat bij sliders wat aanpassen zodat een aanname wat makkelijker gaat etc.
    Zoiets hebben ze gemaakt om de game wat makkelijker speelbaar te maken voor mensen die minder goed zijn in Fifa of het juist wat moeilijker te maken voor de Fifa spelers die het makkelijk vinden.

Apart dat je de sfeer niet ziet, dat is naar mijn mening echt flinke verbetering in gekomen.
    Fifa 12 speel ik al 2 jaar niet meer ook geen zin om Fifa 14 ps4 met een oude game te vergelijken.

Dat is hartstikke goed van jou! dat je een game niet zomaar opgeeft! helaas is het wel voor mij zwart/wit of het pakt me en vind ik het goed (wat tot geweldig kan uitgroeien) of het is niets en dat heb ik al aangegeven wat ik niets vind.

FUT heb ik nooit gespeeld(wel filmpjes van gezien) lijkt me ook niets aan gezegd.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Qua sfeer moet ik Dulle gelijk geven. Merk ook niet echt verschillen met voorgaande edities.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wist niet dat die sliders er waren. Als ik die aanpas, zijn die instellingen dan ook van toepassing op online wedstrijden?

Mijn probleem met FUT:
    Het idee is leuk, om dmv kaarten je eigen team samen te stellen. Minder leuk vind ik persoonlijk dat er contracten zijn die aflopen. :+ Teveel micromanagement. Vooral als er contracten zijn die minder dan 10 wedstrijden duren. Pff, laat me gewoon spelen met de spelers die ik heb gekregen/gekocht. Teveel gedoe.
    Daarnaast vind ik dat gedoe met chemie een beetje vreemd. Dus, je mag je eigen team samenstellen. Maar om een hoge chemie te krijgen moeten spelers van hetzelfde land of van hetzelfde team in je FUT team staan.
    Maar. Als ik bv dan dus veel Nederlanders neem kan ik net zo goed met het NL elftal nemen. Heb ik van Persie gekregen een pakket? Langzaamaan kun je dan dus maar beter Manchester Utd V2.0 gaan opbouwen.
    Wat is het nut dan nog van je eigen team? Kan ik net zo goed online gaan met bestaande clubs en teams en me geen zorgen maken over fitness, contracten etc. :p

En de microtransactions die er zijn. Ik heb er vooralsnog geen last van, maar toch. :p Voelt altijd zo cheap aan.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee voor online gelden die sliders niet, puur offlinne.:)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie. Ik speel juist alleen maar online. :+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb toch ook wel wat dubbele gevoelens bij NFS. Er zitten zoveel irritatiepunten in dat ik het spel vaak überhaupt niet opstart. Hot Pursuit had ook geen open wereld, maar gewoon een 'vaste' set met races. Misschien ligt mij dat wel meer.

(twijfelt om hem weg te doen)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou. Kunnen we het wel eens zijn dat het de randzaken zijn die de game omlaag halen? Het racen, de besturing, de graphics, het geluid etc is wel in orde.

Om nog even terug te komen op Fifa

Waarom? Waarom tikt de speler de bal niet gewoon in het doel? Waarom neemt ie em aan, loopt een paar passen en schiet dan pas. Je ziet me als een malle op de schiet knop drukken voor de bal aankomt.
    Zo vaak doelpunten misgelopen op die manier. Of bij het wegrossen van de bal in de verdediging tegen doelpunten aangelopen.

19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben ook niet zo van de open wereld in racegames, heb liever vast tracks. Maar ach ... tis weer wat afwisseling, heb nu alleen maar shooters en creed4.

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb je het al eens geprobeerd met een geplaatst schot? zo schiet ik meestal intikkers erin.

Edit: het zou ook kunnen omdat hij stijf rechts kan zijn, dit zie je ook vaak in het echt het onzekere in spelers komt naar boven.
    Even controleren en schieten.

Laatst bewerkt: 4 jan 2014

Deel Deze Pagina