Volgende week komt de Heavy Rain / Beyond Two Souls Collection uit op de PS4. Heb beide games nog nooit gespeeld, dus wel verleidelijk om deze aan te schaffen. Vooral over Heavy Rain hoor/lees ik goede verhalen.
Speelt goed weg, af en toe een kleine hapering maar verder blijft de FPS redelijk stabiel. Controls zijn erg aangenaam als je ze aanpast. (Alles op triggers, anders kun je namelijk niet mikken) Dus geen Action Henk denk niet dat ik een titel deze maand ga downloaden zelfs. Erg magertjes. Galak-Z lijkt me nog wel aardig maar dit soort games speel je toch liever op je Vita.
Heavy Rain was mijn favo PS3 game. Nee echt, ik heb genoten van die game. Het was iets totaal anders en trok mij enorm. De game is zeker niet flawless, maar het trok mij gewoon enorm. Het verhaal, de manier waarop, ik zat er echt helemaal in. Ik heb hem echter ook maar 1 x uitgespeeld, ik hoefde en wilde niet alle verschillen weten. Dit was mijn verhaal, en dat vond ik eigenlijk wel mooi. Vrienden hadden dingen anders meegemaakt dan ik en dat vond ik juist zo tof.
Galak-Z leek me wel tof, wilde m zelfs kopen toen ie uitkwam maar er schijnen best wat framerate problemen te zijn dus daarom links laten liggen.
Beyond heb ik ook nog niet gespeeld, ook idd omdat PS4 er was...wil de game graag spelen, maar vind em net iets te duur nu...
Ja, dat zeker. Ook is het laatste seizoen nog steeds niet vrijgegeven. PS4 release voorjaar 2016. EDIT: nog maar eentje om het af te leren dan. Eindelijk een Jester in de groep.
De alpha loopt door tot de release he en je houdt al je progress. Ben gold aan het opsparen zodat ik Medusa en Anubis kan kopen.
Ik wil mn account eindelijk eens kunnen importen, dan pas ga ik er weer hard aan. Blijft een erg vermakelijkle game.