Wel zwaar verouderd nu, maar vond het destijds echt een gruwelijke game! Kwa gameplay een beetje te vergelijken met Hitman. Je doet gewoon levels met daartussen NPC's die je moet vermoorden om weer verder te kunnen.
Serieus? Dat is zo niet mijn smaak. Mja ieder zijn games.. Deze laat ik dus gewoon in het schap staan.
Je gaat hem nooit uit het schap halen want hij is aleen digitaal En ze hebben altijd wel kwalitiet games die co op ook erg leuk zijn.
Uitgebreide review van Trackmania Turbo, de eerste console release in deze serie. Leuke verwijzing ook naar de Trials serie, waar de gameplay wel iets weg van heeft. Performance op de PS4 ziet er goed uit: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-trackmania-turbo-performance-analysis
Heb de open beta gespeeld maar ik was niet onder de indruk. Maar dat zal meer aan mij liggen dan aan de game.
Zit in dezelfde catagorie imo (arcady racer op wazige insane tracks)....wat wil je dan, TM vergelijken met Driveclub?
Kun je alleen vergelijken met vorige Trackmania's denk ik. Trials is van linkerkant naar rechterkant van scherm fietsen, niet echt te vergelijken.
Het is weer tijd voor de maandelijkse portie teleurstelling and PS+ ragequitterij! Dead Star (PS4) Zombi (PS4) I Am Alive (PS3 ) Savage Moon (PS3 ) A Virus Named Tom (PS Vita) Shutshimi (PS Vita) Zombi heb ik helaas al Misschien toch maar eens opstarten. Dead Star lijkt me leuk voor een avondje misschien, rest is wel echt bagger zeg wtf
Zombi tijd terug ook gehaald maar was helaas geen leuke game. Dus deze maand zit er niks bij alhoewel ik Dead Star wel ga proberen.
Lol ja vergeleken met wat we bij de xbox krijgen is dit erg huillie huillie inderdaad. Gelukkig bezit ik beide en hoor je mij verder niet klagen.