Hallo, ik heb een vraagje. Normaal gesproken hoor ik het hier niet te vragen ( mijn excuses ) maar anders weet ik niet waar ik het wel moet. Al jaren ben ik opzoek naar een soortgelijk game als ''The Legend of Dragoon'' voor de XBOX 360. Legend of Dragoon is een rpg game voor de PS1. Er is nog geen tweede deel hiervan, alhoewel er meerdere malen geruchten zijn geweest. Weet iemand dat en kan iemand mij hierbij helpen? Dan hoor ik het heel graag. Alvast bedankt. Mvg, Trust.
De prijs is zeer mooi (23 euro)...maar weet niet....heb nog zoveel te doen, komt meer moois aan binnenkort, plus heb nog meer op het oog.....en een dag heeft maar 24 uur.
Wat als je VC al bezit? Moet het nog steeds spelen (steam), dan geniet ik graag het liefst van de remaster.
Van wat ik van de trailer gezien heb van de Remaster is het echt heel karig, dus gewoon een HD bump en de DLC. Niets bijzonders. Als je op PC gewoon in 1080p kunt spelen dan lijkt me dat hetzelfde. Heb hem gedeeltelijk op PS3 gespeeld (nog niet uitgespeeld), maar PS4 versie ziet er echt niet veel beter uit.
Ergens misschien ook wel logisch. Het spel was al erg mooi om mee te beginnen en heeft alleen een resolutie bump nodig. Het is niet dat je aan die grafische stijl veel polygonen kunt toevoegen. De omgevingen zouden wat meer detailobjecten kunnen gebruiken, maar de ingame modellen zien er nog steeds goed uit. Nog zoveel spellen om te spelen!
Same here. Echt nog veel games die ik heb liggen en moet spelen, daarnaast nog veel games die al uit zijn maar die ik nog wil kopen en spelen, en dan ook nog eens de games die de komende tijd uitkomen en die ik OOK wil spelen. Mooie tijden voor gamers.
Damn! Wat een lijst met kortingen http://www.psx-sense.nl/232076/meer...ieding-vanaf-vandaag-in-de-playstation-store/ Doet Sony toch wel goed hoor. Zitten hele strakke prijzen voor leuke games tussen!
Beyond 2 souls en heavy rain collection is nu al in de aanbieding Heb ik vorige maand met de release een stuk meer voor betaald verstuurd via Tapatalk
Bij de release was hij €45-€40, nu 2 maanden later dus €20. Daarom koop ik tegenwoordig niet meer alles op day one (alleen de échte must haves). Jammer dat ik Beyond vorige week in de US Store heb gekocht voor 11 dollar. Anders had ik de collectie zeker wel aangeschaft voor €20. Ik ga nu geen €15 betalen voor Heavy Rain (wacht wel tot hij nog goedkoper is, het heeft geen haast ) Wel een nette sale trouwens. Vroeger had de US Store alleen zulke sales.
Is little big planet een geinige game eigenlijk? Heb wel wat gezien op jouwbuis maar weet het eigenlijk niet aan de hand van die beelden.
Als je van platformers houdt (Tearaway & Rayman etc etc) houdt dan zou ik hem zeker halen. Zeker voor deze prijs. Ik heb hem een tijdje terug ook voor €10 gekocht in de PS Store (was toen de weekaanbieding). LBP3 kan je trouwens ook met zijn vieren spelen (old skool couch-co up). Wat voor mij persoonlijk altijd een pluspunt is. Tegenwoordig zijn er weinig games met een local multiplayer.
Ik ben wel van de platform games. Daar gen ik mee opgegroeid. Dus ik ga hem dan ook maar even halen. Leuk..
Far Cry 4 gekocht. BF:H wil ik wel halen voor de SP, die Deluxe versie biedt alleen MP extra's of ook SP?