Vandaag in Sham Shui Po (Hong Kong) zag ik in de computer mall een PS4 demopod met daarop een zeer mooie top-down JRPG. Die vent van de shop zat aan de phone, dus kon niet vragen welke game het was (en in het (ps4) menu was het alleen in het chinees, helaas), maar zojuist even een search gedaan en het blijkt om I am Setsuna te gaan. Anyway, grafisch een erg mooi stijltje, en komt in Juli uit in het Westen, als het goed is.
Vandaag ook Guilty Gear (de nieuwe) gezien in de winkel. Hele video over alles wat nieuw is (volgens mij PS4 > PS3 crossplay, maar not sure...), en grafisch natuurlijk indrukwekkend. Overwatch zag ik hier ook liggen voor 'maar' 370hk$, oftwel 45 euro ofzo? Op zich een zeer aantrekkelijke prijs, alleen dan moet ik wel zeker weten dat ik geen problemen met online play krijg, wanneer ik in NL online ga met de Asian release. Japanse versie van MGS5 wil namelijk de online niet doen.
Hoe weerhoudt Dead Island (definitive collection) zich tot Dying Light? Zou dat een grote stap terug zijn, is het vergelijkbaar materiaal?
Zelfde makers. Veel gelijkenissen, maar wat ik las en hoorde is dead light wel echt een waardige opvolger en dus beter op veel vlakken
Dead Island is wel heel gedateerd, het voelde al heel crappy aan toen hij ooit eens op de 360 was. Tenzij je heel erg veel zin hebt in een Zombie Mêlee game met je vrienden zou ik hem links laten liggen iig.
Geen idee wat het is of wat je moet doen, maar ziet er voor mij sowieso al stukken leuker uit dan The Order. Kleurtjes!
Ik had stiekem gehoopt op een The Order 1887. En dat ze het nu wel goed zouden aanpakken. Want qua graphics en setting vind ik The Order een hele interessante game. Maar ja, ik hou van platformers, dus het filmpje ziet er zeker niet verkeerd uit. Maar ik had totaal wat anders verwacht Geen idee of het een Sony exclusives wordt, maar misschien wordt De-formers wel de Splatoon van Sony. Even afwachten...
Beetje jammer; alle sprites en pixel-art ziet er echt geweldig uit, muziek ook tof, maar de character-art (tussen-schermen, cut-scenes, etc) is echt HEEL slecht getekend, van dat foute Amerikaanse nep-manga. Zo zonde. Qua gameplay zeker interessant, zo te zien.
Ready at Dawn had sowieso al aangegeven dat het geen grote game was die ze zouden gaan aankondigen, dit is niks voor mij haha.