[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik hoop al sinds het begin van de ps4 op niks. Zij zijn de victim of their own Succes geworden met xx miljoen leden.

Zo een game kost hun klauwen vol met geld.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Knack!

:+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Knack zullen ze nooit weggeven, om de simpele reden dat zodra mensen die game hebben, ze nooit meer een andere game willen spelen.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    @Zifnap hoe bevalt Grand Kingdom? Ik ben echt fan van Nippon Ichi Software en dan met name de Disgaea games. Maar daar zit altijd een uitgebreid verhaal in en geniale characters.
    Ik heb het idee omdat je in Grand Kingdom je hele squad zelf samenstelt, de characters een beetje inwisselbaar worden. Dan zit er naar wat ik hoorde ook nauwelijks verhaal in, dus dan moet je het toch met name hebben van de gameplay. Is die in orde?
    Want Disgaea 5 ben ik na 85 uur nog steeds niet beu.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wellicht een PS Plus game deze maand.

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Paragon is toch ftp? Beetje raar als dat een Plusgame wordt.....:confused:

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dunno, dit is ook maar iets Hongaars. :+
    Maar het zou best kunnen dat een Saint's Row bijvoorbeeld klopt.

8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Klopt dus ook!

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    PC is toch pas 7 juli?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat ik in ieder geval kan zeggen is dat de gameplay diep is en het verhaal flinterdun (gewoon een excuus om te vechten) in Grand Kingdom. Menu's zijn ook complex (onhandig zelfs), zodat ik een aantal gameplay elementen zelfs na een weekend spelen nog steeds niet helemaal begrijp. Zo heb ik een grimoire gekocht... haar hoe leer ik die skill? Karakters starten met unieke skills en variaties in statistieken. Vooral die unieke skills zijn niet te leren (althans zover ik weet). De keuze bij het recruiten is beperkt gehouden. Je *moet* kiezen uit een groepje helden en pas na elke afgeronde quest biedt een nieuwe groepje zich aan (met soms ook andere beroepen). Zoek je dus een priester voor je team, dan hoeft deze niet beschikbaar te zijn. Wat ook opvalt is dat de shop van jouw kamp maar ontwikkelt tot een bepaalde kwaliteitsniveau. Wil je betere equipment, dan zul je moeten aansluiten bij een land. En dat kan alleen door online te gaan... denk ik.

Het voelt allemaal nodeloos complex en grindy aan... maar misschien heb ik het gewoon mis en heeft het spel meer tijd nodig. Gevechten zijn desondanks best stoer, vlot en grafisch mooi, voldoende tactics inclusief friendly fire (verplicht aan).

Davey666 en MAD 1976 vinden dit leuk.
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Idd over een weekje.

Killamonkey vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan ben ik toch blij dat ik GK heb laten liggen.

Ik heb trouwens ook Star Ocean gecancelled...paar reviews gelezen, en het feit dat het verhaal flinterdun is (waar ik een JRPG toch echt voor speel) doet me teveel twijfelen.

Hopelijk stelt I am Setsuna niet teleur....anders wordt het wachten tot Persona 5.=(

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Star Ocean 5 valt, als je het internet mag geloven, behoorlijk tegen. Lees ook, naast dat het verhaal inderdaad flinterdun is, dat de omgevingen enorm statisch en sfeerloos zijn.
    Grand Kingdom blijft toch mijn interesse houden, al het lijkt wel met die games van Nippon Ichi of de meeste tijd en liefde naar de Disgaea reeks gaat.
    I am Sestina lijkt wel gaaf te worden, maar vind het gebrek aan voice acting dan wel weer minder.

Anders misschien gewoon Valkyria Chronicles Remastered oppakken voor twee tientjes :)

MAD 1976 vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Valkyria Chronicles is bloody briljant _O_ Twee keer volledig uitgespeeld. Sfeer, verhaal, gameplay, graphics, muziek. Alles is top.

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Als je een wii u hebt moet je anders eens gaan kijken baar tokyo mirage ^^. En kijk alsjeblieft door het "over de top vrolijke japanse(te foute) pop idol thema" heen :p. Voelt bijna verkeerd om te spelen haha. Maar de combat is zo vet en de dungeons ook! Gewoon stiekem eens kijken haha.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope geen WiiU (meer). Lang geleden alweer verkocht.

Hmm, Valkyria Chronicles was ik effe vergeten....die moet ik inderdaad maar eens oppikken (zeker voor die prijs).

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    2 tientjes? Waar? Die game zag er wel gaaf uit.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    PS Store

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En voor 2 euro meer heb je de game fysiek.:cool:

Maddmonkey vindt dit leuk.