1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik werd vanmiddag lijp van deze boss...
    Vooral tegen het einde man..
    Wat een bullet hell :D
    Toch eindelijk gelukt om een S rank te halen :+.
    Ben toch bang hoe lijp de laatste paar bosses worden ;)



    Ik zou mooi even wachten..
    20 euro voor een game van 1,5 uur..:rolleyes:
    Journey was ook al een korte game maar deze is nog korter,,
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien dat het hele onderwater gebeuren je minder aanspreekt? De bewegingen van je karakter zijn onder water heel anders. Ik vind het erg sfeervol, vooral wanneer je karakter tussen schollen vissen zwemt en meelift op de grotere vissen. Knap. Hoe draait het trouwens op de PS4? Begrijp dat de PC moeite met een soepele framerate heeft wanneer je alle details open schroeft.



    Deze ga ik zeker spelen, samen met Inside die ik ook nog heel graag wil oppakken. Eerst maar eens Grand Kingdom uitspelen.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Typisch iets voor jou, Furi S-ranked. Knap gedaan.


    Volgens deze pagina in ieder geval 2 uur, niet dat het veel langer is. ;)

    https://howlongtobeat.com/game.php?id=20076

    Ach, jullie zijn allemaal rijk zat. Anders had je nooit een Xone of PS4 als console gekocht en koop je ook niet steeds games tijdens release. Volgens mij kan iedereen goed voor zichzelf beslissen wat "te duur" is. Ik ben ook zo gek om 2000 euries aan kick ass PC uit te geven. In de volksmond wordt dat een "hobby" genoemd. :p
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2016
    powerslave666 vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, "gestoord".

    ;)
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Gister Journey gespeeld en Flower. Als oude xbox bezitter nooit eerder gespeeld maar wat gaaf. Ga Abzu zeker kopen, soundtrack staat nu al op.
     
    AnubisNefer en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [​IMG]

    Yes, the game is coming out on retail too. PC + PS4 physical edition. It's already on Amazon UK, Spain and others! Should be up at amazon.com soon. There's some other physical goodies coming soon, but it's not up to me to announce that yet.

    The game is currently at Sony's QA. It's our first time passing certification, so it might take a while, but I'm confident that it should be over by mid-August, and the game should be 'greenlit' for release mid-September. Not confirmed as we still need to pass QA, but that's what we are aiming for.

    We will be sharing some new footage and previews through August, but what I can tell you is that the game is around 8 hours long + has online coop multiplayer + live orchestra for OST + we are working on new (free) game modes/features after release. If you are a fan of Tenchu 2 on ps1 you'll really enjoy some of those features..

    [​IMG]
     
    Daz en Yi-Long vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Online co-op, tenchu-achtige game.. interesting..
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @Mad: Gestoord en hobbyist gaan vaak samen. ;)

    We have another BELIEVER. :D

    Hoe heb je zoiets ervaren voor de eerste keer? Weinig gameplay elementen (althans de klassieke variant), korte speeltijd, toch gaaf? Vond beide spellen een erg relaxte spelervaring aanbieden, met genoeg ruimte om te reflecteren over wat je ervaart.

    Check ook Inside (PS4 release 23 aug). Inside heeft meer klassieke gameplay elementen misschien vergeleken met Journey en Flower, maar al deze spellen laten veel ruimte voor je eigen interpretatie toe en dat maakt deze titels zo mooi.

     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klopt, het spreekt me allemaal gewoon iets minder aan. Ik vind het iets minder 'mystisch' hebben, en dat 'vliegen' in Journey vond ik ook zo geweldig. Met die onderwater wereld heb ik helaas op de een of andere manier iets minder, terwijl ik wel al jaren hoop op een echt geweldige opvolger voor Ecco... die gek genoeg wel weer dat mystieke had...

    Begrijpme niet verkeerd: de game lijkt me verder prima en zal hem vast ook wel eens halen, alleen waar Journey meteen een 10/10 was qua excitement en uiteindelijk ook de ervaring zelf, heb ik dat bij deze gewoon een stuk minder, dus een 6/10 of 7/10 wat betreft enthousiastme, en ik verwacht wel dat het uiteindelijk een 8/10 of hoger ervaring zal zijn wanneer ik het daadwerkelijk ga spelen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    M-maar je kunt in Abzu ook met dolfijnen spelen! :p

    Ieder het zijne, maar ik vind dit ook iets mystieks uitstralen. Of misschien past het woord "sereniteit" beter bij water. Ik krijg door Abzu zin om met een duikcursus te starten en in een koraalrif af te dalen.

    Walking the Walk Abzu - Game Design Discussion - The Beauty of Abzu's Design:




    Relatief spoilervrij, tenzij je het alles de eerste keer zelf met een controller in de hand wilt beleven. Karak praat in deze serie uitgebreid over game design en sfeer in games, in dit geval specifiek Abzu. Ik heb het vooral geluisterd en maar stukjes gekeken. Interessant commentaar.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    haha met soort van verbazing van waarom is dit leuk. Eerst kwartier was mooi maar toen uitgezet. Gisteren toch weer gespeeld en eigenlijk met open mond verder zitten spelen, zand surfen FTW! Heerlijke muziek ook. En dat zand! wat mooi! Heel apart, normaal ben ik niet van de walking sims waar alles te traag gaat maar dit was precies goed. Ook mooi dat andere spelers organisch joinen zonder er echt mee te interacteren. Het doet me om een of andere reden een beetje aan "Droomvlucht" in de Efteling denken.

    Flower is mooi maar vind de besturing net wat teveel vergen.
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Verbazing. Dat is het woord dat goed bij dit soort games past.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    Hue is a vibrant, award-winning puzzle-platformer, where you alter the world by changing its background colour. You explore a dangerous grey land, unearthing coloured fragments on a journey to find your missing mother. As obstacles match the background, they disappear, creating new and exciting puzzles - full of peril, mystery… and colours unseen.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2016
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Moet met pijn in mn hart zeggen dat Abzû me tegenviel. Audiovisueel prachtig, maar maakt geen emoties los zoals Journey dat deed.
    Ook vond ik de 'puzzels' lame, altjjd twee dingen zoeken en tenslotte was het verhaal vrijwel 1 op 1 Journey

    Jammer. Daarna een vriend van me Brothers laten spelen in een zit, dat blijft wel echt een topgame.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook, heb het origineel ook nog :D Herinner me nog dat irritant gekakel van dat doodshoofdje :)
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Originally Posted by Take-Two

    Rockstar Games also is hard at work on some exciting future projects that will be revealed soon.

    “Fiscal 2017 is off to a solid start, with first quarter net revenue up 13% year-over-year,” said Strauss Zelnick, Chairman and CEO of Take-Two. “Our results were driven by the continued strong performance of Grand Theft Auto V and NBA 2K, coupled with growth in revenue and bookings from recurrent consumer spending, including record bookings from Grand Theft Auto Online.

    Fahrenheit naar PlayStation 4

    De klassieke Playstation 2- en Xbox-game Farhenheit maakt volgende week zijn opmars naar PlayStation 4. De interactieve film/game kwam in 2005 uit voor PlayStation 2 en Xbox, en later op talloze andere platforms.

    Fahrenheit werd zeer goed ontvangen toen het elf jaar geleden uitkwam. Ontwikkelaar Quantic Dream maakte later nog het succesvolle Heavy Rain voor PlayStation 3, die eveneens kon rekenen op veel lof, en Beyond: Two Souls voor PlayStation 4, die in minder goede aarde viel. De PlayStation 4-versie van Farhenheit is niet voorzien van enige polijsting, dus houd rekening met gedateerde graphics.

    Quantum Dream werkt momenteel aan een nieuwe titel voor PlayStation 4 genaamd Detroit: Become Human. De PS4-versie van Fahrenheit kun je vanaf 10 augustus aanschaffen in de PlayStation Store.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2016
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, slechte timing voor Fahrenheit....ik ben dan druk bezig om space te exploren.

    Koop de game wel een keer in de sale, lijkt me een toffe game.
     

Deel Deze Pagina