Ik vind die Telltale games echt zo een grote bagger, ik speel ze af en toe voor de easy plat maar als je een echte game als Beyond Two Souls wel eens gespeeld hebt jank je je ogen uit je hoofd als je weer dan weer zo een Telltale verhaaltje opstart :/ En zo goedkoop zijn de TT games niet, dus daar zal het niet mogen aan liggen, eerder aan het feit dat het zo lekker cheap ass porten is.
Minecraft kom ik niet eens door, te fucking saai die shit gewoon
Wolf Among Us vond ik dan wel weer leuk, was meer de grafische kant die mij erg trok. TotB en GoT allebei gekocht maar moet ze nog steeds spelen
Ik vind al die games gewoon zo gigantisch treurig gecode en slecht geoptimaliseerd, het interesseert hun blijkbaar niet meer want dezelfde overduidelijke problemen duiken in al hun games op. En dat terwijl er toch een groot deel van het team van oude LucasArts Point & Click games achter zit.. Erg jammer!
7Days2Die is ook echt een drama en hun trappen het zo de markt op, op de PC is het nog een early acces alpha en je kunt hem vrolijk kopen voor 35 euro op PSN zonder dat er maar iets bij staat hoe kut het stiekem nog allemaal is
Helaas blijft iedereen hun spellen maar kopen en dus hebben ze niet zo heel erg haast om het te fixen.
NC Soft was vrij duidelijk dat ze dat nooit gingen doen. Patchen kost teveel en hun brengen graag elke 2 weken content uit met die "Living World" shit wat ze doen.
Helaas! Want GW2 is leek mij altijd al gemaakt voor Consoles!
Misschien als Sony of MS ooit een tas geld hun kant op rolt maar ik reken er niet op :/
Klik om te vergroten...