1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik sta er ook zo in maar als ze een onderwerp aansnijden wat mij niet zo heel erg boeit dan wacht ik tot alles uit is en op een goede aanbieding. Dat heb ik met Tales of the borderlands ook gedaan en dat was echt een schot in de roos. Een van de betere games van Telltale wat mij betreft. Bij Batman ga ik wachten.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Monster Hunter Frontier Z announced for PS4

This is the latest version of Capcom's subscription based MMO. The PS4 port will launch on November 22nd. The PC/360/PS3/Wii U/PSV versions get the Z update on the 9th. This follows news that Capcom Korea's PC/PS4 Monster Hunter Frontier 2 has been cancelled.

Zifnap vindt dit leuk.
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Fuck dat. Makers van Guild Wars 2 moeten een console MMO maken, goeie!!

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon Guild Wars 2 naar console.

Lijpe Mocro en Dr0kz vinden dit leuk.
  5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind die Telltale games echt zo een grote bagger, ik speel ze af en toe voor de easy plat maar als je een echte game als Beyond Two Souls wel eens gespeeld hebt jank je je ogen uit je hoofd als je weer dan weer zo een Telltale verhaaltje opstart :/ En zo goedkoop zijn de TT games niet, dus daar zal het niet mogen aan liggen, eerder aan het feit dat het zo lekker cheap ass porten is.

Minecraft kom ik niet eens door, te fucking saai die shit gewoon :mad:
    Wolf Among Us vond ik dan wel weer leuk, was meer de grafische kant die mij erg trok. TotB en GoT allebei gekocht maar moet ze nog steeds spelen :+

Ik vind al die games gewoon zo gigantisch treurig gecode en slecht geoptimaliseerd, het interesseert hun blijkbaar niet meer want dezelfde overduidelijke problemen duiken in al hun games op. En dat terwijl er toch een groot deel van het team van oude LucasArts Point & Click games achter zit.. Erg jammer!
    7Days2Die is ook echt een drama en hun trappen het zo de markt op, op de PC is het nog een early acces alpha en je kunt hem vrolijk kopen voor 35 euro op PSN zonder dat er maar iets bij staat hoe kut het stiekem nog allemaal is :lol::thumbs:

Helaas blijft iedereen hun spellen maar kopen en dus hebben ze niet zo heel erg haast om het te fixen.

NC Soft was vrij duidelijk dat ze dat nooit gingen doen. Patchen kost teveel en hun brengen graag elke 2 weken content uit met die "Living World" shit wat ze doen.

Helaas! Want GW2 is leek mij altijd al gemaakt voor Consoles!

Misschien als Sony of MS ooit een tas geld hun kant op rolt maar ik reken er niet op :/

Laatst bewerkt: 29 aug 2016
    Lijpe Mocro en Racerblade01 vinden dit leuk.
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben toevallig net bezig met Beyond two Souls, leuke game maar halverwege heb ik nu wel zoiets van waneer is de game uit.
    Het verhaal pakt me niet en is tot nu toe echt meh.
    Heavy Rain vond ik top maar Beyond vind ik absoluut een stuk minder tot nu toe.
    Vooral het combat systeem is zo onduidelijk, erg jammer.
    Maar goed deze week even er doorheen knallen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  8. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt me toch wel tof maar verwacht dat de game na een paar maandjes al in de budgetbak ligt.

Laatst bewerkt: 29 aug 2016
  9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Natuurlijk ligt ie daar, want het seizoen is dan afgelopen Duh.

;-)

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit weekend de ook de beta van Nioh uitgespeeld. Pittig, maar vond het beter te doen dan de alpha demo. Wapen degradatie is verwijderd, goede keuze in mijn boek!

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik moet de demo ook nog eens checken. Weet nog steeds niet of ik het wel wat vind . Even snel downloaden als ik er aan toe kom. :)
    Ben op dit moment ff in een retro vibe en met Mega Man 1 bezig.
    Eindelijk ook eens de Yellow Devil zonder damage gehaald ;)

Garrett, Arno S., White Hawk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.082
    Ik vind het er helaas heel erg matig uitzien. Erg lege saaie omgevingen enzo, weinig echte fun. Dan speel ik liever die goede oude SSX3 weer eens...

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja duh, heb ook liever SSX...maar denk dat die kans verdomde klein is.
    Weet niet wat de vorige heeft gedaan op 360/PS3 qua sales, maar lijkt mij dat wel wel een vervolg hadden gehad als het genoeg zou zijn geweest....

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.082
    Het zal voor weinig mensen als een shock komen, maar GT Sport is voor onbepaalde tijd uitgesteld... (Nu.nl)

Denk dat het OK heeft verkocht, maar reacties waren niet super-positief ofzo. Vond hem zelf ook niet echt geweldig. Qua gameplay gewoon minder leuk en een stuk frustrerender dan SSX3

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Met de pauze bug zeker

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eens. De vele afgronden in de tracks was gewoon kut....miste ook wel een Tokyo Megaplex....gewoon écht over the top.

17. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    I Am Setsuna uitgespeeld. Is helaas niet het meesterwerkje geworden was ik een beetje verwacht had. Op het laatst wou ik eigenlijk gewoon dat het afgelopen was.

De launchtrailer had prachtige piano muziek en had meteen mede daardoor mijn interesse. De game heeft echter alleen maar piano muziek. Piano overkill.

Sneeuw overkill haha.

Goede game maar niet mijn verwachtingen waar gemaakt.

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Nee mafkees ;)
    Dat kan iedereen
    Check de video dan ff

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.082
    Hij lijkt me nog steeds wel leuk, maar mede door een nog overvolle backlog (vandaag Uncharted 4 binnengekomen die ik voorlopig toch niet zal spelen) zal Setsuna waarschijnlijk pas aangeschaft worden wanneer hij flink goedkoper is...

Toen ik hem zag in de winkel in Hong Kong was ik wel erg onder de indruk van de graphics (gewoon een mooi old-skool stijltje in een modern jasje), en zal heus wel een prima game zijn, maar ook net iets teveel negatieve puntjes gehoord om hem full price te halen.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Was een grapje

powerslave666 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina