Vandaag voor de zoveelste keer Journey uitgespeeld. Blijft een geweldige game Hele spel met een iemand gedaan en kreeg naderhand ook een berichtje dat het zo'n mooie ervaring was Lords of the Fallen is me een partij ruk zeg, allejezus Al helemaal als je net van Dark Souls 3 komt. Wat een absolute bagger...
Dat zijn de mooie momenten en ook hoe de developer het voor ogen had. Samen een ervaring opdoen zonder te praten en toch iets bijzonders ervaren.
Probeerde ook nog een hartje voor hem te maken in de sneeuw op het einde, maar hij liep helaas door Dat laatste stuk is zo fucking episch btw! Vergeten hoe tof dat was
Ja was echt een coole ervaring inderdaad. Ook met zo goed als 1 iemand anders alles doorgelopen. Meerdere malen kippevel gehad en het einde werd ik bijna emotioneel van ongeveer.
Ben toch wel erg benieuwd naar Eve Valkyrie. Helaas was deze titel niet aanwezig bij de VR demonstratie afgelopen maandag. Maar des al wel te plus kijk ik er toch wel naar uit. https://www.evevalkyrie.com/articles/devblogs/playstation-vr-founder-s-pack-details
Wat raar is....EVE lijkt mij juist dé game om de echte gamer te overtuigen dat VR niet alleen grappige mini games heeft maar ook het 'echte' werk.
er is gewoon niks geen nieuws omtrend Eve,... ik wou een VR voor GT en Eve ,... maar om nou alleen voor eve een vr te kopen,... er is niet eens een release date voor Eve
Ik heb nog nooit the last of us gespeeld. Als ik eraan wil beginnen op ps4 is dan de deel 1 in de remasterd versie verwerkt?
Nee sorry ik bedoelde uncharted. Ik heb nog nooit een deel ervan gespeeld en wil eraan beginnen op ps4 is hier een remake van of?
Twijfel nog over de gameplay (misschine te simplistisch) dus heb me maar opgegeven voor de Beta op PS4 en One