1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Ondersteund ook PSVR.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Na alle lovende woorden toch maar eens Journey gedownload (aangezien die nu gratis is).
    Leek me niet echt mijn type spel maar ach, kan geen kwaad. In begin dacht ik WTF IS DIT?!
    Maar shit, je hebt geen idee wat eigenlijk het doel is maar toch weet je precies wat je moet doen.
    Op gegeven moment zat ik er helemaal in en kom er, nu ik klaar ben, achter dat mijn avondeten dus keihard aangebrand is.

    Het was het waard.
     
    HanTheMan, Zifnap, Tyrant en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    niemand hier een VR gehaald??
    was wel benieuwd naar jullie kritische meningen,.....

    (ik zou hem op het moment alleen willen voor Eve, maar alleen daarvoor ga ik geen 450,-- Euro uitgeven..., maar als gtsport uitkomt zou ik hem wel gelijk halen, mits het dan geen flop blijkt te zijn...))
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Leuke ervaring dat Firewatch :) alleen de trailer achteraf pas gezien en dat is maar goed ook. Net als bij veel films weet je dan al veel te veel!
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Sniper: Ghost Warrior 3 uitgesteld naar 4 april 2017

    Sniper: Ghost Warrior 3 is uitgesteld naar 4 april 2017.

    De game zou oorspronkelijk dit jaar nog verschijnen maar werd eerder al uitgesteld naar 27 januari 2017. Nu is de shooter dus wederom uitgesteld.

    "We maken een ambitieuze game en we hebben helaas een paar extra maanden nodig om er voor te zorgen dat we de verwachtingen van fans waarmaken", aldusMarek Tymiński van ontwikkelaar CI Games. "We willen dat de game vloeiend loopt op alle platformen en we moeten nog optimaliseren."

    Sniper: Ghost Warrior 3 draait over een Amerikaanse sluipschutter die een missie bij de Russische grens uitvoert. Spelers bewegen rond op grote maps waardoor men zelf kan kiezen hoe missies worden uitgevoerd.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De demo voor World of Final Fantasy staat in de NLse PS Store. Zojuist uitgespeeld.

    Dat was mijn impressie. Geen zin om het hier helemaal in het Nederlands te herhalen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ook in de Nederlandse PS Store. Net klaar met het.

    Ik hou van de leuke character design. Achtergronden zijn een beetje flauw maar, en afgezien van het einde gevecht, je eigenlijk gewoon zien dezelfde achtergrond in de gevechten het hele uur. Battle systeem lijkt aardig manager en het personeel natuurlijk dat je nog steeds in zeer vroege niveaus, zodat je aanvallen zijn nog niet zo groot. Ik hou van het oproepen van de 'held' die swoops in met een indrukwekkende vertoning van aanvallen, manager en het personeel Ik zie het steeds een karwei twee zitten door na zo vele malen, gezien je kunt alleen fast-forward-aanvallen, in plaats van het overslaan door middel van themselve.

    Het is vrij basic stuff hoewel: Loop door een groene omgeving boring, kom over verschillende kleine personages uit de FF-serie die net een drankje of wat geeft jou. Dan vindt een kist of komen over een gevecht. Dat is eigenlijk het.

    De stapeling spul is mooi, manager en het personeel opnieuw, nog heel vroeg in, plus het is leuk om comfortabel twee capture wezens en gebruik themselve.

    De strijd systeem niet seeminterested twee kun je twee halen een specifieke doelgroep in de normale modus, maar alleen in classic mode.

    Ook echt niet zoals de factthat Japanse stemmen ontbraken uit de demo. Ik weet dat het opgenomen als een gratis download bij aankoop van de Dag 1 edition of speciale editie of wat dan ook, maar hier alleen de Japanse battle-sounds / victory-geluiden worden opgenomen, terwijl het Engels optie opgenomen de kleine dialoog met de personages (manager en het personeel daar is niet zo heel veel dialoog twee beginnen). Ik koos voor de Japanse stemmen, houten helaas gewoon helemaal gedempt de dialogen, maar ik heb liever geen stemmen van de Engels stemmen.

    Nog niet zeker of ik het spel zal kopen. De demo was leuk, maar werd ook een beetje repetitief alsof één, waarschijnlijk omdat ze bleef opnieuw met dezelfde achtergrond voor elk gevecht en je hoeft nog niet thatmany verschillende aanvallen hebben), plus ik hou echt niet hoe ze hebben afgeslacht de Japanse stemmen en hebben gemaakt themselve DLC exclusief, want ik liever twee gewoon op de schijf, in plaats van ze op overmatig gebruik van tactiek als deze.

    Kortom een leuk spel, maar misschien net als Dragon Quest Builders, een spel waar ik een beetje kan wachten tot het daalt in prijs.



    Jij bent echt lui man, dit kostte ongeveer 15 minuten.
     
    Yellow 13, Jorrie, Yi-Long en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatst bewerkt: 19 okt 2016
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Silver Case remaster coming to PS4 in 2017

    Grasshopper Manufacture will release the recently launched PC remaster of The Silver Case for PlayStation 4 in the first half of 2017, the company announced.

    Currently, only a Japanese press release has been sent out. We’ve already sent an message to publisher Active Gaming Media asking about a western release. We’ll update this post when we receive a response.

    Here’s an overview of the game, via its Steam page:

    1999 – the “24 Wards”. A string of mysterious serial killings plagues the city.

    The detectives of the 24 Wards Heinous Crimes Unit have their eyes on one man: Kamui Uehara, legendary serial killer and assassin of a number of government officials 20 years prior in the now-famous “Silver Case”. However, nobody knows who – or what – Kamui really is.

    Has he really returned? Who is this infamous serial killer?

    As player, you will take control of the protagonist – a member of the Special Forces Unit known as “Republic” – from a first-person perspective. Inspired by classic adventure and visual novel-style games, The Silver Case offers a fresh and unique gameplay experience as it leads the player through an in-depth story containing various puzzles, uncovering the truth piece by piece.

    The Silver Case was the debut game from developer Suda 51, creator of titles such as Flower, Sun and Rain, Killer 7, the No More Heroes series, Lollipop Chainsaw and most recently Let It Die. Now, The Silver Case HD Remaster – the new and improved version of Grasshopper Manufacture Inc.’s maiden title – is coming to various PC distribution platforms in the fall of 2016.

    The game will be fully remastered while still retaining the same feel and atmosphere of the original PSX version from 1999. It will also be fully localized into English for the first time ever, finally giving Suda 51 fans throughout the world the chance to enjoy The Silver Case.


    Introducing PlayStation Tournaments

    We’re excited to announce that PlayStation is partnering with ESL to introduce Tournaments, a new PS4 feature that will allow players to participate in Tournaments with games that gamers want to play.

    We’re kicking off the first Major tournament with NBA 2K17, to celebrate the beginning of the NBA season. The Major Tournament runs from October 27 to November 26, with Major Cup rounds occurring every Saturday. Top 3 winners of the NBA 2K17 Major Tournament will receive a prize pack that includes items such as a DualShock 4 and PlayStation gear.

    If you’re interested in entering, signups open today. You’ll need a copy of NBA 2K17, a PlayStation Plus membership, and link an ESL account to register and compete. The registration process will prompt ESL account creation if you do not already have one.

    Once tournaments are live, you can find them under Events on your PS4 system menu to view the details. Once you have signed up for a tournament, your PS4 will automatically prompt you when it is time to play your matches. There are many types of Tournaments and matches taking place, so check out the PlayStation Tournaments feature and compete!

    Initially, Tournaments will support 1 on 1 matches, and we’ll continue to enhance the feature in the future. We’ll be kicking off more exciting tournaments in the future, so make sure to come back to PlayStation.Blog for the latest info!
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2016
    Daz vindt dit leuk.
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk heel erg uit naar world of final fantasy!
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zifnap en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gisteren gelezen inderdaad een must read. Ben erg benieuwd. Nog een paar weekjes..
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ga ook voor de Pro, vooral omdat ie 1080P games nog steeds beter weergeeft (betere textures, framerate, laadtijden etc).




    En voor de fantasy strategy fans:



    EDIT:



    Geweldig, dat sarcasme van deze gast. :D
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mordheim? Hmmmm, nog nooit van gehoord, eens kijken wat het is ...
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Warhammer strategie spel. Zeker geen instap game wanneer je nooit TBS speelt. PC port, dus ook besturing niet helemaal optimaal (veel menu's, beetje clunky om te navigeren met controller). Maar ik hou wel van spellen met veel diepgang en hoge moeilijkheidsgraad. En het ziet er best interessant uit. Beetje een verborgen gem. Je moet er van houden hoor. Officiele PC reviews waren redelijk, user reviews zijn mixed. Maar sommigen zijn weer erg enthousiast.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Tomorrow Children voortaan gratis te spelen

    The Tomorrow Children is nu gratis te spelen. Dat laten Sony Interactive Entertainment en Q-Games op de PlayStation Blog weten.

    Het spel was sinds augustus uitgekomen als 'early access'. Het was altijd al de bedoeling om free-to-play te worden, en dat is dus sinds gisteren het geval. Er komen natuurlijk nog wel betaalde content. Niet geheel toevallig is er nu een Frontier Pack, waarmee je extra ingame items koopt. PlayStation Plus-leden krijge nog een exclusief kostuum erbij.

    Om de release van de free-to-play versie te vieren krijgt iedereen een Halloween-kostuum. Deze actie geld vanaf vandaag tot en met 2 november.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Alleen de store ligt plat. ;)
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja sommige mensen hebben een storing.


    PlayStation Network heeft vanochtend last van storing

    De gamediensten van PlayStation Network is getroffen door een storing. Sommige gebruikers hebben daarom geen toegang tot bepaalde functies.

    Dat heeft Sony op een statuspagina bevestigd, nadat meerdere gamers problemen hadden. De storing werd om 10:08 uur 's ochtends geconstateerd.

    De PlayStation Store en gamediensten van PlayStation Network zijn moeilijk te bereiken. Daarnaast is het niet mogelijk om accounts te beheren. De muziekdienst PlayStation Music is door de problemen ook moeilijk bereikbaar.

    Sony zegt dat er wordt gewerkt aan een oplossing voor de storingsproblemen. Het is nog niet bekend wanneer de diensten weer vrij beschikbaar zijn.
     

Deel Deze Pagina