De games die je niet meer boeien komt waarschijnlijk niet door 'serie vermoeidheid' maar doordat die games in de serie ook daadwerkelijk minder waren dan de voorgaande delen... Zie UC3 en ME3.
Ik heb ook graag wat nieuws, maar kom maar snel met ME4!
En klagen over te weinig games @ launch is not done.
Dat weet iedereen als je een console rond deze tijd koopt.
Enige game wat niet goed is voor mijn geestelijke gesteldheid blijft Fifa. Waarom blijf ik dit mezelf aan doen.
Had net een filmpje geupload. Hoe frustrerend om wedstrijd na wedstrijd te verliezen wat aanvoelt door niet mijn schuld. Bal weg willen rammen, nope eerst weer een aanname en een paar passen zetten. Goal tegen. Breedte pass geven wat te hard is. ipv dat de volgende speler het oppikt kijkt ie dom naar de bal wat langsrolt en laat ie de ander erachteraan rennen. Wat niet lukt. Ingooi, goal tegen. Eigen spelers die als in een circus in het eigen strafschopgebied over elkaar struikelen. Bal weg willen koppen. Nope, ik doe wel een omhaal. Goal tegen.
En deze dan. Ik had misschien, waarschijnlijk, wat strakker kunnen verdedigen. Maar als je met 6-2 verliest. En 5 goals daarvan van buiten de 16 zijn wil je wel je controller opvreten. Valt voor je gevoel zo weinig aan te doen.
Ik ben echt niet goed in deze game, maar de wedstrijden die ik serieus verdiend heb verloren zijn op 1 hand te tellen. Teveel bullshit.
En ik blijf erover klagen. Dat is mijn uitlaatklep.
Klik om te vergroten...