Zal het net zoiets worden als Left Behind van The Last of Us? Maar fijne aankondigingen en trailers hoor. Vooral hyped voor The Last of Us: Part II, Uncharted: The Lost Legacy en Ni No Kuni II: The Revenant Kingdom! Vond Crash Bandicoot er niet uitzien trouwens..
Ik vond Crash er ook niet zo goed uit zien. Niet dezelfde kwaliteit als de Ratchet remake Ik moet er wel bij zeggen dat die Crash games natuurlijk ouder zijn dan de Ratchet games. Maar als je iets doet, moet je het wel meteen goed doen. Al helemaal als het om Crash gaat. Maar goed, het budget zal wel niet zo groot zijn. Toch ga ik hem halen.
Hoezo ziet Crash er niet goed uit? Gameplay is exact hetzelfde, en ja, dat is erg saai en lelijk tegenwoordig, maar als je daaraan gaat sleutelen, is het geen classic Crash meer....qua graphics ziet het er toch niet slecht uit? Geen R&C, maar dat is Insomniac, dit is Activision....duh.
The Last Guardian Review scores Eurogamer: Essential Hardcoregamer 5/5 Geek Culture - 9.8/10 Area Jugones 9.3/10 Meristation 9/10 PSU 9/10 Next-Gen Gaming Blog 9/10 Gamespot 9/10 Gamezilla 9/10 Videogamer 9/10 USgamer 4/5 Hobby Consolas 8.6/10 Destructoid 8.5/10 PU 8/10 TheSixthAxis - 8/10 Gameinformer 8/10 ibiTimes - 3.5/5 Insidegamer 7.5/10 Polygon - 7.5/10 Gadgets360 - 7/10 IGN 7/10 Jimquisition : 6.5/10 Slant Magazine 6/10
HOLY SHIT een nieuwe Ace Combat??????? Damn, nu is mijn dag *echt* gemaakt. En wat dachten jullie van de nieuwe Wipe Out Omega Collection, een PS4/pro remake van Wipe Out HD, Fury en 2048 in één package. Yesss... 2017 ziet er steeds beter uit. /kust zijn PS4pro MINES.
Gaat denk ik wel tof worden, zolang ze maar niets overnemen van het vorige deel, het gedrocht Assault Horizon. Gewoon weer straaljagers en fijne air missies en geen andere onnodige bullshit zoals helikopters, daar is de serie niet groot mee geworden. Als het een old skool Ace Combat word, met een goede MP en belangrijker support voor de MP, dan is het een instant buy. Eerste beelden van het verhaal zeggen nog niet zoveel, maar hoop echt niet op een zoetsappig verhaal, maar wel iets serieuzer. Fires of Liberation, of beter genaamd Ace Combat 6, had zo'n kut verhaal dat je dat niet snel weer speelde. De aankondiging was trouwens al minstens zo ver terug als Januari, ook toen is er een trailer verschenen. Ben heel erg benieuwd hoe de game gaat worden en kan dan ook niet wachten tot er een releasedatum word aangekondigd.
22 dec Nier demo in de Japanse store. Edit: The NieR: Automata playable demo will be available across the world on PSN on 22nd December 2016!
Nex Machina: de opvolger van Resogun. Natuurlijk weer een twinstick shooter. Doet me wel erg veel aan Robotron denken, met die mannetjes die je moet redden. Altijd leuk dit soort games.