Nice, dit zou zomaar eens een goede TBS RPG kunnen worden. Zeker wanneer het schrijfwerk van de kwaliteit van Planescape:Torment is (zoals wordt beweerd).
Ik ben ontzettend blij dat de AC serie een nieuw deel krijgt en hoop dat het commercieel goed gaat uitpakken. Variatie in de console spellen bibliotheek is erg belangrijk vind ik, zodat er voor iedereen wel iets van interesse bij zit.
@Zifnap wat vind je van games als Toukiden en God Eater? Ervaring met die games? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geen specifieke ervaring met deze games helaas. Mijn games backlog bulkt al genoeg uit door interesse in diverse genres.
Plus games februari LittleBigPlanet 3 // PS4 Not a Hero // PS4 Starwhal // PS3, cross buy with PS4 Anna — Extended Edition // PS3 Ninja Senki DX // PS Vita, cross buy with PS4 TorqueL // PS Vita, cross buy with PS4
This World Of Mine, van de januari ps+ vond ik een verassend frisse en boeiende game though Tentacle Remastered wel grappig, maar voor mij te weinig gameplay "Not a Hero" kan mij gewoon niet bekoren. Die gfx kan ik op de een of andere manier niet meer apprecieren. Helaas, want zal vast het eea missen
Ik vind dit wel een aardige line-up. Co-op games zijn tegenwoordig zeldzaam en het is wel handig om een dergelijke game in huis te hebben die je ook nog eens met alle leeftijden kan spelen. Je komt al heel snel op tieten, schieten en helikopters uit (zeker als het om couch co-op gaat) dus dan is een vrolijke platformer welkom. Als ik kijk hoeveel plezier ik heb gehad met Rayman. Not a hero lijkt me ook wel tof, ik heb me in elk geval prima vermaakt met Hotline Miami en er zijn overeenkomsten.
Ja klopt, dat vond ik overigens ook een geweldige game. Ideaal voor als je wat simpels wil spelen met vrienden die eens langskomen. Wat dat betreft hebben die PS Plus games wel toffe dingen gebracht.