Verbaast me dat deze game nog altijd full price is voor pc. Nog altijd €60 na al die tijd en negativiteit Zelfs op keyshops niet lager dan €33. Voor €5 zou ik nog wel eens erover willen denken om hem weer te kopen..
Is nu €16 in de Store wat opzich volgens mj wel een nette pris is. Het is dat ik HZD heb en volgende week de DLC voor BF1 komt anders had ik hem denk ik wel gehaald voor dat geld
Had ook even gekeken naar deze erg onder de indruk.. beetje te laat ben ik bang. Maar ik heb de game nog en zal best nog wel eens rond gaan vliegen. Nu eerst lekker verder met HZD..
Het is een trailer, I know, maar grafisch heeft GT het altijd tip-top voor elkaar. Ik ben benieuwd of ze de rest nu eindelijk ook eens aangepakt hebben.
Goed om te zien dat, ondanks budget roots, de Styx serie steeds beter wordt. Te weinig goede stealth games tegenwoordig. CosmicEngine: "Stealth games should be about stealth." Yep.
ik had zo genoten van Dragon Quest Builders dat ik het jammer vond dat ik hem uit had. Wat blijkt nu, er komt een game uit die Alles dat DQB is en meer, veel meer. Al een jaar uit op Steam Early Access (ik heb geen game PC), maar in mei ook op de consoles!!! ik ga hem zeker halen, ziet er erg leuk uit! http://www.portalknights.com/
Zie dat deze naar de PS4 komt was dit niet een soort GTA online ofzo? Iemand het gespeeld toevallig? APB: Reloaded PS4 — Digital (Out 3/31) Anarchy. Justice. In the world of APB, it’s your choice: live on the edge of the law or enforce it. Hit the streets as a licensed vigilante or hardened criminal in the crime-ravaged metropolis of San Paro where shootouts, car-chases, robbery, and vandalism are all in a day’s work.
Ok, er is blijkbaar geen LBP3 topic hier (ik kan hem in ieder geval niet vinden), maar er staat wat gratis Mass Effect A. content voor LBP3 in de store, gratis. Ook een gratis lente-bundle btw. Toch altijd leuk.
PS+ games van April: Drawn to Death (PS4) Lovers in a Dangerous Spacetime (PS4) 10 Second Ninja X (PS Vita, Cross Buy with PS4) Curses ‘n Chaos (PS Vita, Cross Buy with PS4) Invizimals: The Lost Kingdom (PS Alien Rage (PS https://blog.eu.playstation.com/201...ous-spacetime-join-playstation-plus-in-april/