Meer nachtmerries voor Little Nightmares Bandai Namco heeft een seizoenspas voor Little Nightmares bekendgemaakt. Met de titel Secrets of The Maw komt er meer avontuur en gesneak in de game van Tarsier Studios. Little Nightmares Secrets of The Maw levert drie nieuwe hoofdstukken op met daarin The Runaway Kid, die net als Six probeert te ontsnappen. Je komt terecht in de nieuwe locaties The Depths, The Hideaway en een nog onbekende omgeving. In The Depths moet de Runaway Kid in een vervallen en overstroomde kelder ontsnappen aan iets dat onder het water leeft. In November gaan we met The Hideaway meer zien van de Nomes in een machine-gebaseerde omgeving. Het laatste hoofdstuk zal het lot van de Runaway Kid bepalen. Maar dat weten we pas in januari volgend jaar. Little Nightmares is beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. De nieuwe pas zit in de Complete Edition, maar kan ook los gekocht worden.
Die Wipeout Omega Collection maar even besteld, eindelijk weer een fun racing game en ziet er nog eens gorgeous uit ook
Digitaal of fysiek gekocht? Heb namelijk een stuk of 10 digitale games, maar ben erachter gekomen hoe makkelijk dit ook is, dat ik deze dan sneller vermijd dan een fysieke game waarbij ik moeite moet doen om de schijf erin te doen Hahahahahah. I know, ik ben vreemd, maar wel super lekker.
Leuk en aardig, maar was de base game niet maar iets van 4-5 uur? Ik wacht wel lekker op een mooie aanbieding van die complete edition dan Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik denk niet dat ik gelijk gegrepen was door deze game als ik nog geen ervaring had met Dontnod maar door Life is strange kijk ik hier wel naar uit. Hopelijk pakt dit goed uit.
Game ziet er super uit, maar het zou voor mij echt een game zijn die ik een avondje speel om het nooit meer aan te raken.
Ik ga hem halen. Ik heb dit nog nooit gespeeld (want voorheen altijd Xbox'en in huis gehad) en ook omdat splitscreen games tegenwoordig zo zeldzaam zijn. De vraag is alleen even of ik het gelijk ga inschieten of wacht op een kekke aanbieding.