Heerlijk toch, zo lekker fout weer. Ongetwijfeld komt de internet politie hierna weer in opstand. Dit doet me terugdenken aan die geweldige strijd vroeger tussen Nintendo en Sega. Twee kemphanen, maar je zou niet anders willen.
Maken wij gebruik van hetzelfde medium, Tyrant? Je weet hoe gevoelig sommige mensen op internet kunnen reageren.
@maxqubit heb jij Windlands al eens bekeken? Die is ook erg gaaf hoor. Geen idee wat precies de bedoeling is maar het slingeren en springen van platform naar platform is zo gaaf in VR. Het is wel een game voor mensen met VR benen. Lol.
Hierbij de voleldige line-up van juli. Until Dawn – PS4 Game of Thrones: A Telltale Series – PS4 That’s You – PS4 (4th July onwards) Tokyo Jungle – PS3 Darkstalkers Resurrection – PS3 Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4) Element4l – PS Vita
Game of thrones is zeker niet het beste wat Telltale te bieden heeft maar voor liefhebbers van de show is het wel een aanrader. Zeker als het voor kratis is. Until Dawn ga ik zeker spelen. Mooie exclusive.
is het al confirmed dat de hele game vr word?? (incl. multiplayer?) was nog twijfelachtig paar weken terug....
Goede vraag. Nog niet Goede vraag. Dit is wat ik kon vinden: We didn’t get to see any of that though, as the demo we played was of a VR mission. As Kono explains, you can’t play the whole of Ace Combat 7 in VR but it does contain a number of special missions that are designed specifically for PlayStation VR. (The fact that an Xbox One version of the game has been announced has led some to imagine it as tacit confirmation that the Xbox is also getting a VR headset. But since the main campaign does not support VR that doesn’t necessarily mean anything.) Read more: http://metro.co.uk/2017/03/14/ace-c...se-is-your-own-reality-6508038/#ixzz4lPrZInhL
Ahh Elite Dangerous is er nu ook voor de PS4. https://store.playstation.com/#!/nl...tion/cid=EP2377-CUSA05308_00-COMMANDELUXEPACK
Met D3 ben ik nu echt wel klaar. Game op drie platforms gekocht en gespeeld en platinum op PS4. Tijd voor wat nieuws (Pillars ... )
Net Virginia gespeeld en dat is een vrij bizarre game. Weet niet of ik het echt heel leuk vond maar toch erg interssant. Veel Lynch vibes inclusief een sterke track referentie naar de Twin Peaks theme. Verhaal was boeiend en presentatie okayish, leuk stijltje. Raadt het wel aan als je van dingen als Twin Peaks of David Lynch zijn films in het algemeen houd. Maar koop het wel in een sale imo Soundtrack is sowieso dik in orde.