Gisteren bij een vriend weer even Planetside 2 gespeeld. Die game is echt een stuk beter geworden vergeleken met een jaar geleden ofzo. Het is niet de mooiste game zelfs op Ultra maar de battles blijven gewoon tof en het werkt allemaal super. Alleen deze game zorgt ervoor dat ik het jammer vind dat ik nog geen PS4 heb.
Voorlopig hebben wij ook nog geen Planetside 2 hoor, dus maak je niet druk staat er uberhaupt al een datum voor?
Nee maar je snapt wat ik bedoel. De PS4 komt er de komende maanden toch nog niet. Weet nog niet wanneer ik hem haal. Misschien eind van het jaar. Ligt er een beetje aan wanneer de echte toffe games voor de PS4 komen naast Planetside 2. Want om alleen daarvoor een PS4 te halen gaat me wat te ver. Hij staat nog voor Q1 2014 dacht ik. Als ze dat niet gaan halen hadden ze het wel gezegd denk ik? Dus Maart zal wel een prima tijd zijn.
Het gaat het qua marketing niet redden tegen Titanfall denk ik want daar zal wel een behoooorlijke zak geld tegen aan gaan maar het is altijd goed om in hetzelfde genre ook iets nieuws te hebben op dat moment en dan ook nog F2P
Eerst zou het een launchgame worden, toen eind 2013, toen Q1 2014 dus het kan nog zo maar een paar maanden duren voordat ie er is
Voor MAG werkte het iig niet om zich te focussen op de playercount. Wat een gigantische flop is dat uiteindelijk geworden.
Niet in de Bundle. Wel in de Humble Store, maar alleen Trine 1 heeft een nette prijs (0,99), Trine 2 is gewoon 20 piek. Ja. Het platformen kon iets strakker, maar ik vond het gewoon een heel erg leuke en prachtige game. En dat was zonder de DLC.
Ik doe niet aan PC gamen dus Humble bundles heb ik niet zoveel aan lzoek gewoon nog even iets te spelen tot TOmb Raider uitkomt en Trine lijkt me wel wat. Heb de demo net even gespeeld, denk dat ik hem wel ga kopen Ook even Blacklight Retribution geprobeerd maar allejezus wat is dat lelijk en laggy
Ik heb wel een 3D TV, maar volgens mij 1 van de eerste modellen....vind het niet zo goed namelijk, vooral bij snelle gameplay. Wilde het weer eens testen met Zen Pinball 2 op de PS4, maar baterijtje van de bril is leeg en vergeet steeds een nieuwe te halen.
Gelukkig heeft mijn brilletje een accu wat ik via USB kan opladen. Die paar keer dat ik em wil gebruiken is ie ook iedere keer leeg. Ik zal ook niet bepaald de beste 3d tv hebben, maar het is op zijn tijd wel grappig om even te checken hoe het eruit ziet. En ik heb zelfs Ico en SotC volledig in 3D gespeeld! Motorstorm, GT, Stardust etc vond ik tegenvallen, maar in die 2 games werkte het perfect. Echt mooi effect.
Ik heb hem gekocht, ik heb wel een 3Dtv maar die staat beneden en de ps4 zit aan m'n ouwe plasma die boven staat is het de moeite om met de ps4 te gaan slepen om het in 3D te kunnen spelen?
Poeh. Ligt eraan hoeveel moeite het kost om alles los te halen en beneden weer vast te koppelen. Ik vond het in de demo een leuk effect en ik raad het iedereen aan om het op zijn minst te proberen. Die prachtige kleuren, graphics en dan met een mooi 3D effect? Zonder dat de framerate gehalveerd wordt? Nice! Maar ja, om ernstig letsel te riskeren doordat je van de trap gaat vallen met de PS4 in je handen is misschien wat overdreven voor een leuk 3D effect.
Ja! Ik speel Trine 2 bij een vriend Co-Op en vind het zeker een van de beste Co-Op games op de PS4. Solo lijkt het me ook wel geinig maar heb dat nog nooit geprobeerd, sowieso zal het een stuk lastiger zijn De 2e speler krijgt overigens geen Thropies lekker luie port weer dus. In 3D ziet het er ook heel mooi uit, en vooral geen frame drops of ander geneuzel. Helaas trek ik 3D niet langer dan 30 min, daarna voel je gewoon je hersenen langs je oren naar beneden stromen. Ligt sowieso grotendeels aan zijn TV en dat ie alles op de fabrieks standaard wilt laten staan Stiekem als ie ff weg is stel ik het steeds een beetje bij, nog een paar weken en dan zijn we er
Trine 2 lijkt me inderdaad heel erg tof! Ziet er geweldig uit! Ik wacht alleen eventjes totdat ie wat goedkoper wordt want vind de prijs nu nog wat te hoog voor een download.