Volgende maand Beyond Two Souls en Rayman Legends bij ps+. Edit: 1min te laat Dat toevallig vandaag voor de combi met Heavy rain te kijken. Beide nooit gespeeld dus laat ik met de mindere van de 2 beginnen. Rayman ook nooit gespeeld. Speel dankzij ps+ nu tussendoor Knack1 en Ratchet staat ook nog in de wachtrij. Rayman sluit zich daar rustig bij aan. Prima content wat mij betreft
Rayman Legends is prima, maar heb ik al. Beyond Two Souls boeit me niet echt, schijnt een stuk minder te zijn dan Heavy Rain, maar goed, vast andere mensen die er wel plezier aan zullen beleven.
Wel prima, al had ik als zelf respecterende gamer Rayman uiteraard al. Wildr ook die combodeal van heavy rain proberen maar ach. Ook in de sale was Shadow Tactics, eindelijk gekocht! Nice, echt toffe game.
Prima deal voor Shadow Tactics. Had hem al een poosje op het oog. Twijfel nog of ik hem aanschaf op de PS4, of dat ik hem straks voor de XBO X koop, want die console heeft niet zoveel games, dus dan neig ik ernaar om dit soort games voor dat systeem te kopen, zodat ik daar ook een library op aan kan leggen.
Klinkt tof. Lees dat het eerst op de pc is uitgebracht, hebben ze die pc-controls fatsoenlijk over weten te zetten naar de PS4? Ziet er wel nice uit in de trailer. Zal ook nog even gameplay checken. In die aanbieding in de store?
Weet niet of de besturing sterk is gewijzigd voor de console. Op de pc valt het aantal toetsen dat je moet gebruiken best mee.
Zeker voor gaan! Voor mij was dit een top 5 game van 2017 (ook al is de pc release eigenlijk van december 2016, maar fuck it!). Geweldige gameplay en characters waar je van gaat houden!