Flatout opvolger, inclusief demolition derby en crossen met opgevoerde grasmaaiers. Positieve review! Edit: Komt ook naar de consoles.
@Zifnap Gisteren gekocht op steam voor de pc. Hij kwam uit de early acces kon niet meer wachten tot november xbox release. Speelt lekker weg, online demolition derby is echt lachen. Graphics zijn gewoon goed, besturing werkt ook lekker.
Hmmm, interessante keuze voor een remastered. Deze PS2 klassieker (SF met een fatsoenlijk verhaal) heb ik nooit fatsoenlijk kunnen spelen. Misschien aankomende september.
Heb hem ook nog voor de PRO liggen. Eén deze maanden mee gaan starten. Steam SUMMER SALE is trouwens gestart mensen! En daarmee natuurlijk ook de grote sales op andere sites.
Ligt het nou aan mij of leeft Fallout 76 totaal niet op dit forum Voor iedere nieuwe game is er wel een topic behalve voor Fallout 76.
Ah kijk eens aan. Kijk ik heb liever ook gewoon een singleplayer Fallout, maar toch ben ik best nieuwsgierig hoor.
Mee eens en zoals ik al zei kan ik me nog tijdenlang vermaken met een Skyrim op de X of een Kingdom Come. Tal van andere games waar ik nog wel even de tijd voor ga nemen. En dan is er hopelijk over een tijd nog Cyberpunk. Naast dat een achterlijke lange backlog die nog weggewerkt moet worden, zowel op de X als de Pro en PC.
Ik zal jullie deze week mijn Lumines ervaring laten weten. Ben sowieso gek op deze game serie en het allereerste deel (PSP game, bovenstaande remake) heb ik nooit uitgebreid kunnen spelen. Pas op de 360 ben ik in gestapt... en was ik gelijk verkocht met de slick presentatie. Mijn laatste Lumines was alweer op de Vita.