1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Toch eens proberen die Awesomenauts... Schandalig eigenlijk aangezien mijn buurjongen een van de oprichters van Ronimo is. Support your local game-developers

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kan verder helemaal niks vinden over een release morgen, ook niet op de Ronimo site, dus ik ben bang dat het nog ijdele hoop is al komt het wel van de officiële PS site uit Azië.

Echt een hele toffe game iig.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe Driveclub-gifjes (ik kan niet bij de game-thread komen vanwege een 'suspicious link')

nice :)

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goed plan dat ze de game hebben uitgesteld, ziet er echt geweldig uit! en heb niet eens iets met racegames.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb gister even een filmpje van je bekeken en geliked. Wat een vage game is dat zeg! Deed em denken aan Patapon (wat ik overigens wel een supergrappig spelletje vond)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Patapon nooit gespeeld =(
    In de normale levels bouw je de muziek op door 'munten' op te pakken. Daarnaast moet je net als bij iedere andere reguliere platformer het einde van het level bereiken. Zo:

Daarna unlock je die bonus levels (de clip wat jij had bekeken). Hoef je niks meer op te bouwen, maar muziek en ritme kunnen daar nog heel belangrijk zijn, wil je het halen.
    Wat een probleem is voor mij. :+ Ik heb niet veel ritme gevoel, haha. :p

(er zijn nog andere bonus levels waarbij je een korte beat krijgt te horen en je die moet na zien te bouwen in de editor. Leuk idee! Jammer genoeg bak ik er niet veel van)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kun je ergens online ook codes voor full PS4 games halen? Zit er aan te denken Rivals te halen, maar 69,95 in de PS shop is echt belachelijk ...

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet dat ik weet

Rivals is idd geen 70 euro waard, heb t misschien een uur gespeeld :+

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hoe zit het met jullie PS4 Backlog?

Ik merk dat ik toch al een beetje een backlog aan het creëren omdat ik de spellen die ik heb gewoon uit wil spelen.

Tot nu toe: AC BF, Cod Ghosts, Knack (Platinum), Resogun (Platinum) en Contrast (100%) uitgespeeld. De storyline van Lego Marvel Super Heroes zit er al op maar ik wil sowieso alle superhelden verzamelen dus die ga ik ook op platinum zetten.

Fifa speel ik sowieso niet voor trophies, die gaat er alleen in met vrienden. Killzone vind ik tot nu toe echt crap maar kga wel proberen de storyline uit te spelen, anders ist ook zonde van het geld.
    NFS, BF4, Injustice heb ik er helemaal nog niet in gedaan en ik krijg ook Tomb Raider, Rayman en MGS op de release. Genoeg te spelen nog. Straks ook Outlast nog! Wat nou magere line-up?:p

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fifa, nfs en killzone zie ik mezelf niet veel meer gaan spelen, dus dat is dan nu mijn backlog, alle gratis spellen tel ik niet mee :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Resogun - Platinum
    Contrast - 100%
    NFS - Uitgespeeld

Fifa, BF en NBA zijn niet echt uit te spelen. Dus alleen Ass Creed IV. :+
    En Sound Shapes dan. Nog een paar Extreme levels...

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind de games tot nu toe tegenvallen, het is natuurlijk een schande dat ze Gran Turismo 6 voor de PS3 hebben uitgebracht en niet voor de PS4. Puur en alleen om meer te verkopen, en dan roepen "this is for the players" :confused: Drive Club is weer s uitgesteld terwijl die met de release al uit zou moeten zijn, dus geen fatsoenlijke racegame te spelen. Ze hebben t trouwens mooi terug op hun bord gekregen met een 60% lagere verkoop dan GT5. Dan ook al het debacle met veel te weinig consolevoorraad, nee geen goede beurt voor Sony, juist nu ze Microsoft goed achter zich leken te gaan houden. MS nu slecht dat ze niet overal tegelijk kunnen releasen en bij Forza 5 tegenvallend zo weinig auto's en tracks, maar daar is de kwaliteit ten minste wel next gen, waar bij GT de auto's keer op keer geport worden.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    NFS Rivals?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik durfde die al niet te noemen. :+ Iedereen haat blijkbaar die game.

En het is natuurlijk niet echt GT/DC/Forza achtig.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet te vergelijken met GT

niet dat ik nou zo'n fan was van GT5, ben ik ook heeel snel afgehaakt toen ik zag dat het grootste deel van de assets nog uit 1980 stamde en dat ze een team getrainde chimpansees de menu's hadden laten maken

maar NFS is echt een arcade racer (en blijkbaar wel een goeie, mij kan het alleen niet boeien)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja het is een race game. :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt wel eens tijd dat ze een DC releasedate gaan geven. Die game ziet er heerlijk uit. De PGR van de nieuwe generatie. Hopelijk. :+
    En dan natuurlijk een XBW club maken!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waren er gister niet geruchten over dat die pas in juni ging komen?

Edit:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik negeer zo een geruchten en ga voor eind februari/maart! :+
    Juni, pff dan is het alweer bijna kerstmis!

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Driveclub en GT kunnen mij allebei niet boeien... Doe maar lekkere arcade racers waarbij je moet knallen of boobietraps leggen zoals Split Second. Of toch NFS maar eens proberen XD

Deel Deze Pagina