Neeeeeeeee Tales of Vesperia krijgt een definitive edition. Wat mij betreft is deze titel één van de beste uit de Tales serie.
Leuk, maar had liever andere Tales op de One zien komen. ToV als enige versie gespeeld, en zie mijzelf niet deze opnieuw aanschaffen.
Zal vast een prima game zijn, maar ik wacht even af of ik de game zonder de Engelse dub kan spelen (dus alleen subs), en waarschijnlijk wacht ik ook eerst een sale af, want heb nog meer dan genoeg liggen...
Er is ook een beta van Vigor op de Xbox voor insiders. All Xbox Insiders are invited to participate in the Vigor Beta! Announced at E3 and world premiered during Inside Xbox, Bohemia Interactive’s newest game is Vigor, a unique and more hardcore take on the post-apocalyptic survival genre. Taking place in Scandinavia, players take on the role of an outlander, engaging in unique encounters, seeking shelter, gaining resources, and building up in experience to be able to fight off other players. EDIT:
Gratis DLC voor Enter the Gungeon: Advanced Gungeons & Draguns. Top features (incl patch 2.0): New Features New guns, items, enemies, shrines, NPCs, rooms, and secrets Tons of new and powerful synergies - look for the blue arrow and improved item notification New minibosses (Blockner's Ghost and the all-new Fuselier) New Spread Ammo box - adds a small amount of ammo to all equipped guns Slide over tables by dodge rolling toward them! Save hearts for later when at full health - pick them up at the new heart dispenser located at every floor entrance and shop (note: stored hearts are reset each floor!) Added teleporters to more rooms (including chest rooms and exit rooms) Turbo mode - delve into the Gungeon to find a new NPC who can enable this high-octane mode Added a new gameplay option to increase movement speed when not in combat (for those who wanna go fast but don't want to be shot at fast) Added additional aim assist options (particularly for those who can’t or don't like using the right stick) Added Ultrawide support (set the graphics scaling to “Fast Scaling” or “Uniform Scaling”) Gameplay Changes/Improvements Added a new loot profile which improves shop contents, increases room reward frequency, and tweaks item/chest drop rates to be more generous, particularly early in runs. This is enabled by default but can be changed in the options menu. Replaced “key forcing” with tweaked key drop rates and guaranteed keys in the shops of the first two floors. There should no longer be any benefit to leaving a key uncollected. Removed locked shops Modified Robot balance (now receives casings for health up items and +1 armor for mastery tokens) Increased Hegemony credit drop rate, enabled credits to drop in shortcut runs, and added a credit reward for the first tutorial completion Reduced the required kills on some of the longer Frifle hunts Gave the smash tent and lost adventurer their own minimap icons Added a new type of challenge for the Gunsling King Glass Guon stones will no longer be stolen by the Resourceful Rat Bullats can now drop casings if killed before they fire themselves Charge guns can now be charged before entering a boss room and will keep their charge through the intro Added an option to enable controller aim assist for beam weapons (formerly only worked on non-beam weapons) Removed player-damage from several explosive items Players now drop all items when killed in coop Gave the Chaingunner a new attack with some range (watch out!) Placed limits on boss attacks that leave the boss invulnerable for extended periods of time (High Priest and Cannonbalrog can each only use their immune attacks twice) You may now receive a gun from the “shopkeeper” on taking the shortcut to the second floor, similar to the other shortcuts. Skusket's now spawn their bullets more slowly when the player is nearby (to reduce cases where the player takes damage immediately upon entering a room) Reduced the effectiveness of player explosions destroying enemy bullets when many explosions are used rapidly Sped up blobulon death animation speeds (to reduce the time you need to wait for them to split) Made balancing changes to many guns and items (too many to list here) Probably many other small things we've forgotten about!
Met de Xbox One X volledig overgestapt op digitaal. Ga mijn games daarvoor dan ook proberen te verkopen als het wat koeler is. Kostte een lieve duit, maar ik ben die afzetters van Game Mania een beetje zat. Dan maar een beetje langer wachten op de echte release, maar dan kan ik hier en daar wel goedkoper nieuwe games vinden. En ook met het oog op een volgende Xbox is het wel handig, mits die ook weer aan BC gaat doen.
Je bedoelt dat je nu wacht op aanbiedingen en dan pas een console game online koopt? Grappig dat ik nog steeds discs koop als het om console games gaat. Ben zelf ook aan het overwegen daarmee te stoppen. Voor de PC koop ik al jaren geen discs meer, omdat alles digitaal via Steam loopt. Ook daar wacht ik meestal op een aanbieding, tenzij een titel extreem hoog op mijn verlanglijstje staat.
Niet persé, maar ik weet gewoon dat veel websites onder de winkelprijs zitten. Digitaal valt een game bijna altijd goedkoper te krijgen op internet, ook bij release. Dat is waar ik het om doe en met het oog op mogelijke BC op een nieuwe Xbox.
Ik koop games gewoon lekker 3 a 4 maanden na release voor max 30 euro used, speel ze uit en verkoop ze een maand later weer voor minimaal 25eu. Bevalt prima. Ben niet zo van het online gamen. Dan zou ik downloaden wel overwegen. Verder gun ik sommige developers wel mijn centjes, lees: Guerilla Games, dus dat was dan wel een day-one.
En ik koop niet zoveel games meer zoals vroeger. Ik speel er niet zoveel meer uit en bovendien kies ik beter mijn aan te schaffen games uit. COD serie sla ik bijvoorbeeld al standaard over en hetzelfde eigenlijks bij de Battlefield serie. De nieuwe AC koop ik ook pas als ik Origins uit heb, wat er tegen die tijd voor zal zorgen dat ik de nieuwe ook kan aanschaffen voor rond de 30 euro of minder. Day one hoeft van mij gewoon niet meer zo, daarvoor heb ik te weinig interesse nog en een te grote back log.
Als je online een aankoop doet (via de store bedoel ik), krijgt een dev toch ook zijn geld? Of heb je het meer over het feit een game day-1 aan te willen schaffen, omdat het om een kwaliteitsproduct gaat.
Dat 2e mijn interesse in gamen verwaterd ook. Beetje in vlagen, al kijk ik wel uit naar een Red Dead of TLOU2