1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk als het februari/maart was geweest dan hadden we het wel al gehoord.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Hoe durf je wel S/S te noemen en niet Blur! :mad:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk als het februari/maart was geweest dan hadden we het wel al gehoord!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Idd, NFS heb ik niet eens meegerekend, die game speelde ik toen er net 3D racegames uitkwamen tot en met Carbon, maar neem ik verder niet eens meer serieus. Voor mij is er eigenlijk maar 1 echte serie op dit moment en dat is Forza, Gt was vroeger ubervet maar verouderd hopeloos, driveclub ben ik benieuwd naar.

Maar om nou een One te importen voor alleen Forza 5 met zo weinig auto's en tracks en nog steeds geen dynamisch weer en dag/nachtwisseling, terwijl ik al een PS4 heb...Dus ik houd t maar ff bij Forza 4 op de X360 ;) Maar je zou wat anders verwachten met 2 next gen consoles.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wachten op Project Cars denk ik. :)

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ben benieuwd, vooral ook naar de carlist. Vind veel auto's en vooral ook een opbouw beginnend bij gewone wegauto's van nu en de laatste 2 decennia heel belangrijk.

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Rivals is beste NFS in jaren tijd,....
    Ik was bang dat het niks zou worden, maar toch maar bij mijn ps4 gehaald.
    Voor mij precies zoals een need for speed moet zijn:thumbs:_O_\o/ (heb bijna alle nfs gespeeld)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb niet echt een backlog. KZ en Resogun uitgespeeld en Rivals doe ik soms een beetje. De rest van de games boeien mij totaal niet en daarnaast zijn er leukere spellen te spelen op de vorige gen en natuurlijk de Vita.

Ik wil mij ook echt aan de belofte aan mezelf houden dat ik geen grote backlog opbouw deze gen.

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Die hebk niet eens gespeeld! T'is dat een vriend me over S/S had getipt anders had ik die game ook niet gespeeld. Zodra het serieuzer wordt dan Mario Kart speel ik eigenlijk geen racegames :emo:!

Gaan we toch maar een keer proberen dan binnenkort! Laatste die ik heb gespeeld was volgens mij 'Underground' (heette ie zo)?

Vond je Killzone tof? 2 vond ik vet, 3 minder en deze tot nu toe echt NIET leuk...
    Geen backlog opbouwen. Dat zei ik ook 3 maanden voor de launch maar ik vind het veel te leuk om die shit te verzamelen... :emo:. Succes ;)

Laatst bewerkt: 23 jan 2014
  11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog geen last van op de PS4;
    Killzone (launch) SP uitgespeeld, effe MP gedaan, maar verkocht ivm volgende game.

Battlefield 4 (launch) SP uitgespeeld, is mijn MP game en zal dat voorlopig ook blijven.

Need for Speed Rivals (launch) tegenvaller, verkocht.

Resogun (launch) uitgespeeld, maar blijft leuk voor tussendoor.

Lego Marvel Super Heroes (launch) Platinum.:+ Wordt niet verkocht ivm fun voor co-op met dochtertje.:):

Assassins Creed 4 Black Flag overgenomen van Dulle; mijn SP game van dit moment.

Met DCU online ga ik binnenkort aan de slag.

Op mijn 360 geen backlog meer, op de PS3 wel nog een paar die ik eigenlijk nog wel wil spelen (oa Remember Me), en op de Vita helaas nog wel een best grote, maar da vind ik niet zo erg aangezien het veelal gratis games zijn, en me dus toch niks gekost hebben.

Voor de race-gamer is het idd niet veel soeps op de PS4...

12. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Al iets bekend over PS plus van maart?

En 5 februari outlast, hoe gaat die game er op de ps4 uitzien? alles op max?

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee? De februari games zijn net een dag bekend man xD

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    zijn toch gameplay beelden van de ps4? kun je beetje een idee opdoen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik haat Sound Shapes.
    de game trollt me

ZO CLOSE :mad:

De rest zal ik maar niet posten, want er kijkt (hier) toch niemand naar. :+

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Kijk wel uit naar Outlast. Heb wel weer eens zin in een survival/horrorgame. Afgezien van wat game design flaws schijnt het schrik- en 'scary'gehalte wel goed te zitten

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb er eigenlijk nog bijna niks van gezien. Lijkt me beter ook, anders worden de schrikmomenten verpest. :+ Ik laat me verassen.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik kijk er wel naar hoor! ik moet zeggen dat jij best aparte games speelt.. maar wel leuk hoor :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op de PS4 kijken er gelukkig soms nog wat mensen naar, maar op XBW niet. :+ (filmpjes die ik gisteren had gepost staan nog op 1 view... van mezelf :p)

En het is toch een leuke platformer? :D En best origineel.
    En als je niet van platformers houdt kun je net doen alsof je het zelf speelt door de filmpjes op de PS4 gewoon op fullscreen te zetten. :cool:

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb alleen BF4 en KZ maar toch zit ik te kijken naar een nieuwe game. Tomb Raider misschien maar ik wil eigenlijk het liefst Lego Marvel Super Heroes, zoveel content en de demo al zo vaak gedaan. Alleen wat prijzig.

Deel Deze Pagina