1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb PS+ voor het online gamen. De gratis games zie ik meer als bonus.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Top games heb ik toch al gehad en gespeeld.. al zit er af en toe nog wel wat leuks tussen, maar idd heb het voor online
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Who can fathom the scorn of the hateful stars?
    Deze zin moeten ze gewoon stoppen in elke trailer.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Fire Pro Wrestling World PS4

    Damn zo blij dat deze serie weer terug is. Hier zal ik wel weer honderden uren in gaan steken. Geweldige edit en creatie mode waar je bijna oneindig verschillende worstelaars en rings en dergelijke kan maken. En genoeg game modes om je bezig te houden.

    Sure je hebt de game niet voor de graphics, maar daar is deze game ook helemaal niet voor bedoeld. Betere worstel game op dese generatie is er niet lol.

    Vandaag al een paat leuke worstelaars gemaakt.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Altijd al wel eens een Yakuza game willen spelen dus dat komt wel goed uit (al heb ik de komende maanden door RDR2 en BF5 er toch geen tijd voor :+) Iemand die weet of je dit deel gewoon kunt spelen zonder verdere kennis van de eerdere games
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Special Edition voor Ace Combat 7

    Bandai Namco heeft een Special Edition van Ace Combat 7: Skies Unknown getoond voor Europa. DeStrangereal Edition komt onder ander met een metalen figurine van de Arsenal Bird.

    Naast de game en Season Pass zit er daarnaast nog een A4 artbook van 150 pagina's in, een metalen pin en 2 patches van Erusea en Usea. De Strangereal Edition kun je in onderstaande screenshot bekijken.

    Ace Combat 7: Skies Unknown lanceert op 18 januari 2019 voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

    [​IMG]


    @Tim : En Yakuza Kiwami is een remake van deel 1.
     
    Yellow 13, allstyles en Zifnap vinden dit leuk.
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mmmmm als er nou een straaljager beeldje bij zou zitten O-):whistle:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Budgetbak aankoop! :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Verrader. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mark of the Ninja Remastered vanaf vandaag in de digitale shops. Must-have game. Helaas geen cross-buy voor de mensen die de game al eens aangeschaft hebben op de 360. Valt een beetje tegen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    KICK ASS stealth game.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.775
    Misschien dat ik maar een Switch koop als daar wel Civilization achtige games op uitkomen. Mensen hier tevreden over een Switch? Misschien weinig echte topgames maar ik heb er eerlijk gezegd ook maar een paar nodig.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Heb hem sinds vorig najaar. Heb er -1- game voor, namelijk Mario. Staat al maanden stof te happen. De goede games voor dat systeem blijven reteduur, en als je bij games als Zelda en Xenoblade 2 dan ook de DLC er nog bij optelt, dan is dat echt te idioot voor woorden, en geef ik dat geld veel liever uit aan topgames voor mijn PS4 en XBO.

    Begrijp me niet verkeerd: Mario is geweldig, en Zelda en Xeno 2 en nog een handjevol andere games zullen ook uitstekend zijn, maar wanneer ik Dark Souls 3 GOTY of Fallout 4 GOTY voor minder dan 20 euro kan oppikken, ga ik dus echt niet 50-60 euro neerleggen voor Zelda ofzo...

    Zodra Mediamarkt weer een leuke 3=2 actie heeft, wellicht dat ik dan even wat Switch games meepik, maar eerlijk gezegd vraag me af of het zelfs dan de moeite nog wel waard is.

    Ik kan de console dus niet echt aanraden. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.
     
    ArtificialFaith en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Naast mijn X heb ik een Switch, en ben echt zeer tevreden over het apparaat. Ik speel er denk ik vaker op dan op de X, in ieder geval totdat RDR2 uit is. Mijn games:

    Zelda:botw
    Mario Odyssey
    ARMS
    Mario & Rabbids
    Mario Party
    Mario Tennis Aces
    Octopath Traveler
    Splatoon 2
    Mario Kart Deluxe

    Ben de laatste tijd vooral bezig met Octopath. Wat een geweldige game. Dit jaar komen er nog twee mooie titels uit (Smash Bros. en Pokemon) en voor volgend jaar staan er ook mooie dingen gepland.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Toevallig net mijn Switch verkocht.....deed er niks mee, teveel games op PS4 die ik veel liever speel.

    Ja, Mario en Zelda zijn weer leuk, als je van het herkauwen in een nieuw jasje houd, maar ik ben er echt klaar mee blijkbaar.

    Iedere keer koop ik weer die nieuwe Nintendo console (want Nintendo), en iedere keer speel ik de games na die eerste week/ 2 weken gewoon niet meer......

    Hopelijk leer ik het nu eens een keer en koop ik de volgende Nintendo console niet.|:-
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is mijn beeld ook steeds bij Nintendo en vooral de reden om niet voor die console te gaan. Te weinig interessante titels voor mij. Dan maar Octopath Traveller missen.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.775
    Ik zag Civilization en werd enthousiast. Maar duidelijk, bedankt voor jullie reactie, doe het niet ook. Heb niet eens tijd om op mijn PS te spelen, weet niet wat ik dacht.

    Dom dom dom Garrett, oen. Ga nou es werken man
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Civ Revolution is in elk geval BC op de One en een leuke game voor even tussendoor en ook mooi omdat niet al te lang op de 1000/1000 te krijgen. Kleurrijke, vrij vlotte game en met de nodige humor, leuke alternatieve insteek op de main serie games.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    'Probleem' is IMO ook niet dat de Switch te weinig goede games heeft. Probleem is dat we allemaal nu wat ouder zijn, en dat betekent meer besteedbaar inkomen dan vroeger, en misschien ook wel (veel) minder vrije tijd om te gamen, dus als de keus dan gaat tussen 1 prima game voor Switch van 1 jaar oud voor 50-60 euro, of 2-3 geweldige games voor PS4 voor 50/60 euro samen, dan is die keus vaak snel gemaakt.

    PS4 en ook XBO heeft nou eenmaal meer goede/geweldige games (ik heb het niet over exclusives maar gewoon alle games beschikbaar voor een platform) beschikbaar op hun platform, en als diezelfde games ook voor de Switch uitkomen, dan zijn ze op dat systeem eigenlijk altijd minder mooi, en duurder. Nintendo moet het dus eigenlijk puur van de exclusives hebben, tenzij je perse portable wilt gamen.

    Neemt niet weg dat de Switch absoluut geweldige games heeft, en je je daar prima mee zou kunnen vermaken. Persoonlijk ga ik echter niet full price neerleggen voor Switch games (waar dan nog DLC bij zou moeten komen), terwijl ik al dagelijks meer dan genoeg te spelen heb voor mijn PS4 en XBO.

    Momenteel vermaak ik me prima met Spider-Man, over 2 weken komt RDR2, en PES2019 en BF5 moet ik ook nog aanschaffen. Om nog maar even niet te spreken over de fucking huge backlog die ik nog heb liggen.

    Dus ja, zou heel graag Zelda willen spelen, maar ik heb o.a. nog Horizon Zero Dawn, Persona 5, Nier, Sunset Overdrive, Ori, etc etc liggen.
     

Deel Deze Pagina