1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    1 reden om de switch te kopen : Monster Hunter Generations Ultimate

    Enige game die je nodig bent :rolleyes:

    Na 80 uur nog niet op de helft van het verhaal, en volgens mij op nog geen kwart vd multiplayer :p
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb de switch ook gekocht, precies een jaar geleden omdat ik voor werk naar het buitenland moest voor 5 weken. Heb

    Zelda, Mario odyssey, Mario kart en overcooked. En 2 extra joycons (was toen voor overcooked)

    Speel er heel af en toe op met mijn vriendin. Maar nu ik volgende maand weer naar de caribbean vlieg ga ik vrolijk verder met zelda :) laatste keer was denk ik maart (wintersport).

    Mario party en pokemon komen er wellicht ook nog wel, enerzijds zonde van het geld want staat max 50 uur per jaar aan.

    Ik herken me hier deels ins. Minder vrije tijd en daardoor misschien wat kritischer, echter kijk ik bijna niet meer naar geld op het gebied van gaming. Zou voor forza horizon ook bijna een One X willen kopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Geld is dus juist de reden voor die backlog. Wanneer een goede game 15-20 euro is, koop ik die. Ook al speel ik hem wellicht niet meteen. Die verdwijnt dus eigenlijk meteen in die backlog. maar je, ik HEB hem wel... :)

    Ik had hetzelfde met Forza Horizon 4. Aanvankelijk niet zo'n interesse in, maar zodra je de afgelopen weken dan goede deals ziet voorbijkomen, met een 1TB XBO X, FH4, Forza 7, en FIFA19, voor 410-450 euro, tja, dan kriebelt dat. Uiteindelijk niet gedaan, want 1TB is gewoonweg niet echt meer genoeg, en next-gen staat eraan te komen, maar het is verleidelijk. Uiteindelijk wel blij dat ik niet gehapt heb. Heb Forza 2 en 3 nog, heb nog meer dan genoeg andere games, en moet deze periode ook een nieuwe dikke PC in elkaar knutselen.

    Dan koop ik volgend jaar wel mooi een next-gen Playstation en/of Xbox.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Koop alle studios maar. Misschien heeft xbox in 2020 dan weer toffe games
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    2020?

    Nah. Een beetje goede game duurt op zn minst 3 jaar om te maken.

    Aka de volgende Xbox denk ik dus.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heads up; Stond gisteren nog op 20 euro op mijn Marketplace, maar nu staat er 'owned', dus dat is zeer goed nieuws voor diegenen die de game last-gen al gekocht hadden.

    Gratis als je de game en DLC al had.
    Met korting als je alleen de base-game had.

    Very happy. Briljante game.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wanneer je ouder wordt, worden vaak ook je interesses breder. Geldt ook voor gaming genres. Het aantal keuze wordt dan ook groter, terwijl je steeds meer geld hebt om te besteden (wel soms minder vrije tijd). Ergo: allerlei games die je koopt, vaak in een sale, terwijl je nog een mijlen lange backlog hebt. Kom daar maar eens uit...

    Lukt wel hoor... gewoon minder games kopen en *eerst* titels uitspelen voordat je aan iets nieuws begint. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee kopen kopen kopen gek
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mijn interesse in games was van het begin af aan al erg breed. Kocht op de Megadrive al veel verschillende games in verschillende genres, van ice-hockey naar horizontale shooters. Op de SNES en Amiga uiteraard nog veel gevarieerder, maar ja, die games waren 'gratis'...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    @UIS: Als een braaf consumentje, verslaafd aan het consumeren van objecten en mensen en zekerheidspijler in het kapitalisme. :+

    Fucking amiga kopieerder hierboven. Had je ook zo'n bak vol met disks? ;)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kopen kopen kopen. En dan uiteindelijk niet weten wat te spelen vanwege te veel keus
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    /ramt op willekeurige aankoop button
     
    UpInSmoke0611 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vorige week random ni no kuni gekocht omdat 19eu. Gisteren Toad voor de switch. En ben nu bezig met horizon. Tis een ziekte
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fijn dat je me besmet hebt met die aankooptyfus van je. :+
     
    Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat heb je gekocht dan
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog niets, ben er te moe voor, maar de afgelopen jaren... :+ O, Horizon 4 dan.. en PES 2019, dat was het, eerlijk waar. :+
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Jazeker. Pakje diskettes halen, en dan s'avonds laat op de fiets door de regen naar het huis van een klasgenootje in een ander dorp om even wat nieuwe games te kopieren, en dan thuis natuurlijk de wonderlijke wereld van gaming ervaren. Het waren andere tijden. ;)
     
    Daz, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vooral heel spannend allemaal. En die graphics! En die gameplay! (Bijna) alles was geweldig. Een kinderhand is natuurlijk snel gevuld. :D
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ten tijde van de PSX had ik ook echt zo'n giga CD map met echt 250 gekopieerde games. Heb echt van alles gespeeld toen want er kwam gewoon zoveel meer uit dan tegenwoordig. En dan kwam je ineens een game als Tekken 3 of Metal Gear Solid tegen..
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina