Meh. Ik wacht wel tot bekend wordt dat je hem kunt hacken, zoals de SNES. Dan afhankelijk van de hoeveelheid beschikbare ruimte FF VII eraf gooien en vervangen met Tony Hawk 1 & 2 en de Tomb Raider games.
Een PS kartgame met PS karakters! Kratos vs Spider-Man, gevolgd door Ellie en Nathan Drake. Sony bel me
Niet onder de indruk van de line up van de PSone classic. MGS en FF7 heb ik nog hier in de kast staan, en op de Vita.....de rest is eerlijk gezegt maar meh imo. Maar goed ik sla die mini hyoe dan ook gewoon over. Enige beetje interessante zou een Dreamcast mini zijn, maar puur omdat ik die nooit gehad heb vroegah.
Dat is mijn probleem ook een beetje, de meeste games van de PS1 classic heb ik nog origineel liggen. Een Dreamcast mini zou lijkt me gaaf, ik heb de console ook nooit gehad. Ik ben ook wel benieuwd welke topgames of hidden gems ik gemist heb.
Gran Turismo (2 liefst), Driver, Spyro (snap ik wel), Medal of Honor (Underground bv), Castlevania hadden er ook wel bij gemogen. Had ik em alsnog niet gekocht, maar toch.
Ben wss de enige die daar enthousiast van word. Diablo in je pocket. Wss vol met microtransacties das natuurlijk wel poep. Core base wilde een nieuwe Diablo, maja daar is t nog veels te vroeg voor lijkt me.
Reken maar op een cash and grab game. Ik zou lang kunnen doorgaan over de manier waarop Blizzard geld verdiend, maar dan ga je hem helemaal flippen. Eén hint geef ik je wel: Voor een level 110 boost, vanaf level 1, in World of Warcraft betaal je 60 euro.
Oh ik verwacht wel dat gameplay technisch deze titel sterker wordt dan de zoveelste "Dungeon Hunter" clone. Het blijft uiteindelijk een Blizzard product. Had echter liever in 2019 een fullblown Diablo voor de main gaming platformen gezien, maar er wordt aan meerdere Diablo projecten gewerkt volgens Blizzard dus wie weet...
Het is toch helemaal geen blizzard product? Dacht dat daarom ook zoveel gezeik was. Het word uitbesteed en schijnt gewoon kopie van andere game te zijn ofzo.