1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat ze die game maken, prima.....maar ga dat NIET aankondigen op freakin Blizzcon waar zowat alleen PC gamers rondlopen, en wat geen gratis entree heeft.

    Hadden ze dit op E3 gedaan, prima. Maar op Blizzcon? Dan vraag je erom.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Of kondig diablo4 aan PLUS deze game
     
    Yellow 13, Lijpe Mocro en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klopt, maar heeft Blizzard geen final say over het eindproduct dan? Ik wist niet dat het uitbesteden zo ver ging.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja zullen vast wel voor het zeggen hebben uiteindelijk.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Niemand die hier Path of Exile speelt voor de One?

    Kan dit offline?

    Zit t bom met microtransacties?

    Veel tijd nodig om sterk te worden?

    Zelfde als pc?

    Ik hoor graag.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Games van november staan online.

     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    allstyles vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ok, nice surprise, maar ik kom er nu pas achter dat de 360 games die ik met Gold geclaimed heb, ook na het aflopen van mijn Gold abo gewoon van mij blijven, en speelbaar..? Wow, dat is wel erg netjes.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Leuke game, zeker als je bekend bent met Road Rash. Ken hem vd PC.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Kreeg aanvankelijk toch vrij matige reviews? Is er in het afgelopen jaar veel aan veranderd/toegevoegd?

    Vroeger Road Rash 1 en 2 wel gespeeld, maar vond het nooit helemaal geweldig. Leuk, maar niet diepgaand, of verslavend, of whatever. Als race-game was het 'meh', en dat hele gemep naar elkaar, tja, uiteindelijk is dat misschien wel grappig, maar ook een beetje een gimmick.

    Al zou ik dat trouwens wel leuker vinden in bijvoorbeeld een kart-game, waar je nu vaak te maken hebt met projectiles enzo, wat schijtirritant is. Dan heb ik toch liever dat iemand op basis van skill naast je moet komen waarna ze een kans hebben om je opzij te rossen (en dan met een button-reflex van de verdedigende partij om dat onheil eventueel nog te voorkomen/om te draaien. Wellicht gebaseerd op een rock-paper-scissors system)
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Denk dat jij road rage bedoelt,,.. dat leek een goede road rash kloon, maar was niet wat,... dit lijk wat meer op hoe road rash fans het zouden willen,... Ik twijfel nog ,.. misschien ff wachten op actie :oops:
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Road Rage of Road Rash... Ik haal de namen door elkaar. Ik heb het over de sega megadrive titel.

    Deze nieuwe game is een titel uit het B+ segment qua budgettering. Verwacht dus geen AAA polish. Maar wat het doet, doet het best goed. Het is gewoon een leuk om wat gasten van hun bike af te trappen of ze met allerlei wapens te lijf te gaan terwijl je met hoge snelheid over de weg scheurt. Niet elke game hoeft natuurlijk complex te zijn.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Megadrive was road rash

    begin van het jaar kwam road rage uit,.. slechte kloon!!
    Dit ziet er in elk geval beter uit!!! dat het iets meer dan een indie titel is is mij ook wel duidelijk O-):thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    'PUBG in december naar PlayStation 4'

    Het lijkt erop dat PS4-bezitters sneller aan de slag kunnen met PlayerUnknown's Battlegrounds dan verwacht. Een oplettende gebruiker op het PSN Profiles-forum heeft referenties naar de game gevonden in database-bestanden van de console. Ook zijn er promotionele afbeeldingen gevonden voor een PS4-versie en zijn er content ID's gevonden voor de Noord-Amerikaanse en Europese markt.

    Games krijgen geen content ID's toegewezen tenzij ze release naderen, of op zijn minst een officiële pagina krijgen in de PlayStation Store. Het was ook niet echt meer een kwestie van of maar van wanneer de game zou verschijnen voor PS4, na de successen die het spel behaalde voor pc en Xbox One. De pc-versie was al speelbaar sinds het in early access-hoedanigheid op Steam verscheen in maart 2017. De Xbox One-versie werd in december van datzelfde jaar uitgebracht en het is dan ook goed denkbaar dat Microsoft destijds een exclusiviteitsdeal van één jaar heeft gesloten met PUBG Corp., wat weer goed zou rijmen met een PS4-release in december.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wie de fuck speelt dat nog
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Soul Calibur 6: hyper serieuze review van Mark en Ramon!



    Conclusie vanaf 11:00 en inzichtelijke opmerkingen over Jan Jaap van der Wal.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  18. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Door gebrek aan een betere plek zet ik het hier neer.

    Tegenwoordig is elke game uitgebreid en je kan alle kanten op. Dit is natuurlijk fantastisch maar soms heb ik gewoon zin een een braindead van a naar b game zoals nu. Iemand tips voor me? Alle cods sp gespeeld.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wolfenstein 2?
     
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Alle delen uitgespeeld, wel dikke aanraders tho.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina