Path of Exile PS4 iets voor jou? EDIT: Meer gameplay van Outer Worlds. Count me interested. Moet nog erg wennen aan de kleurrijke omgeving in een SF omgeving, de combat en aan de humor. Eigenlijk zo'n beetje alles. Maar dit heeft potentieel. Obsidian maakt goede RPGs.
Ik vind 40 euro alleen een beetje veel voor een downloadable 'Winter of Arcade' release... 20 euro was een instant-buy geweest. 40 euro? Nope. En nee, geen Game Pass voor mij...
Afgelopen jaar ergens gespeeld. Damn die game is echt een van mijn favoriete geworden. Als ik een game kon "erasen" van mn geheugen om opnieuw te kunnen spelen, was het deze waarschijnlijk...
Dat zijn de mooiste ervaringen. Ziet er ook echt spannend uit in VR. Tonnen water die op je lichaam drukken, als mens honderden meters onder water en duidelijk uit je element.
Mijn nieuwe PC is onderweg. Misschien moet ik eens VR overwegen. Subnautica lijkt me als game vooral een mooie VR ervaring. Ik ben een fan van Journey, dus GRIS gaat er 100% komen. Wordt weer heerlijk genieten.
Voor die drie tientjes maar gewoon gekocht. Werkelijk heerlijke game! Wel lastig op hard Als je XCOM dope vindt moet je deze hebben!