Ik ben heeeeel benieuwd naar deze game. Hoop echt dat het een goede RPG gaat worden. Ik vind dat de gaming wereld weer een goede role playing game kan gebruiken. Hopelijk wordt dat Outer Worlds dit jaar.
Rapid-Fire Questions about The Outer Worlds… "We have no idea what we're doing, that's why they become cult classics instead of successful games"
Moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb met deel 5 en uitkijk naar New Dawn. Ik ga de game niet op release halen. Binnen twee weken zal de game wel afgeprijsd zijn.
Misschien wel super vette game, Jorrie! Je kunt toch niet zomaar een Far Cry 5+ laten gaan????? Ach, daar hebben we ook het internet voor. Je hoeft tegenwoordig nog niet eens meer games te kopen. Genoeg let's play materiaal op YT. EDIT: net filmpje bekeken. Ziet er best oké uit. Omgeving is erg kleurrijk, maar dat vind ik ook weer bij de setting passen. Wel extreme aim assist op die saw blade zeg. Lijkt wel een homing wapen, zoals dat ding van tegenstander naar tegenstander vliegt.
Brothers: A Tale of Two Sons staat in de store voor €4,99. Iemand hier die game gespeeld? Lees wel goede verhalen.
Paar weken terug uitgespeeld. Wel lachen hoor, al ben je er wel zo doorheen. Je bestuurd per thumbstick 1 van de broers. De game moet het voornamelijk hebben van het 'verhaal' en de avontuurrijke wereld.