Nee dit is het vervolg op bloodline die ook wel goed ontvangen werd ik heb persoonlijk alleen meer met het eerste deel.
Vandaag alle levels van Tetris Effect uitgespeeld. Deze game is SUPER. Prachtige soundtrack ook. Beste werk van Tetsuya Mizuguchi. Prachtige game om even tussendoor te spelen.
Ik ben Tetris elaas niet bij Intertoys tegengekomen (zou daar 10 euro zijn, net als vele andere VR games), maar zodra hij digitaal een keer naar 10 euro gaat, dan spring ik erop. Ik verwacht sowieso dat ik next gen VR neem, dus dan zul je ook current-gen VR hits wel weer zien verschijnen op PS5, ofwel via BC, ofwel gewoon updated nieuwe releases. Unrelated, maar vandaag even 2x Detroit opgepikt bij de MM, en een nieuw jaar Plus. 2de Detroit voor mijn bro, die zelf alleen maar games als Fifa en COD koopt ... (en de verkeerde NFS, Battlefield, etc...).
Over 100 new and exclusive games. Available from the App Store. No in app purchases. Play progress kept across devices. 150 countries. Coming Fall 2019. https://www.apple.com/apple-arcade/
Graphics stijl lijkt heel anders dan de vorige Crash remake. Pauzeer even het beeld op 0:07 -- polygon count is super laag. En lijkt het er nou op dat ze nieuwe tracks toevoegen of verbeeld ik me dat? edit: Aha, dat zijn tracks van Crash Nitro Kart.
"Jezus, dit zuet er bagger uit! Kijk dan!" "Ja, hoort zo, is een feature." "Ok, tof!!!" Uh-huh(!) Off-topic, maar dat Streets of Rage 4 ziet er dus ECHT bagger uit, feature of niet. Slechter dan 1/2/3. Gewoon een luie waardeloze style.